فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
مدیران پارس جنوبی برای تعیین سرمربی خود با گزینه های مختلف مذاکره کرده اند.
کیهان ورزشی-

پس از استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی جم و افزایش حواشی این مجموعه، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا هر چه سریعتر جانشین این مربی را انتخاب کنند اما تا این لحظه هنوز جانشین کمالوند رسما معرفی نشده است.

طی 24 ساعت گذشته  برخی اسامی به عنوان گزینه های جانشینی کمالوند شنیده شده اند و مذاکراتی با چند گزینه صورت گرفته است.

در همین زمینه خبر می رسد که با توجه به چند فاکتور مهم رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم ملی ایران که سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را هم دارد شانس بیشتری از دیگر گزینه ها دارد.

رحمان رضایی در ابتدای راه مربیگری خود خود قرار دارد و مسایل مالی برایش در اولویت نیست و با توجه به مشکلات فزاینده پارس جنوبی و بحران های مالی این مجموعه، موفقان این گزینه، او را بهترین انتخاب می دانند.

از سوی دیگر برخی بازیکنان پارس جنوبی جم که حتی ساز جدایی کوک کرده بودند با توجه به علاقه خود به این مربی تمایل دارند زیر نظر وی کار کنند.

از طرفی موافقان رحمان رضایی در مجموعه پارس جنوبی بر این نظرند که در این مقطع باشگاه به یک مربی با انرژی نیاز دارد که بتواند تمام وقت برای خارج کردن این تیم از بحران تلاش کند.

 با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در نهایت مدیران تیم جنوبی چه گزینه ای را انتخاب می کنند، هر چند از جم خبر می رسد که شانس رضایی بیشتر از سایر گزینه ها است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار