PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
سایپا در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر در روزی که میزبان ذوب‌آهن بود موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 شد.


کیهان ورزشی-

 در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر سایپا در روزی که میزبان ذوب‌آهن بود موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 شد.
بازی با حملات سایپا آغاز شد و نارنجی‌پوشان در سومین دقیقه بازی توسط رضا جعفری به گل رسیدند. حملات سایپایی‌ها با تمرکز روی ارسال‌های ابوالفضل جلالی از چپ ادامه داشت و ذوب‌آهن در نیمه نخست بازی موقعیت چندانی نداشت. بازی در نیمه نخست در نهایت با برتری یک گله سایپا به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم نیز با حملات سایپا آغاز شد و در دقیقه 49 این بار روی حرکت جعفری از چپ و روی حضور به موقع شاه‌علی‌دوست نارنجی‌پوشان به گل دوم رسیدند. بلافاصله پس از این گل ذوبی‌ها یکی از گل‌های خورده را روی تیزهوشی اسماعیلی‌فر جبران کردند. در ادامه ذوب‌آهن کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در چند صحنه دروازه سایپا را تهدید کرد. سایپایی‌ها نیز روی ضدحملات خطرناک ظاهر شدند و در یک صحنه حتی تا آستانه باز کردن دروازه ذوب‌آهن پیش رفتند. این پایان کار نبود و روی یک ارسال از سمت راست، آرمین سهرابیان مدافع پیش تاخته سایپا سومین گل این تیم را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

بازی در نهایت با برتری 3 بر 1 سایپا به پایان رسید. شاگردان ابراهیم صادقی پس از 12 هفته ناکامی در کسب پیروزی در این بازی موفق به کسب سه امتیاز شدند و دومین پیروزی فصل خود مقابل ذوب‌آهن را جشن گرفتند. با سه امتیاز این بازی سایپا 14 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد. ذوب‌آهن نیز در نخستین دیدار خود پس از جدایی علیرضا منصوریان و زیر نظر حسن استکی متحمل شکست شد. این هفتمین شکست فصل ذوب‌آهن بود و با این نتیجه این تیم در رده یازدهم جدول باقی ماند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها