PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر مدعی شد اجازه نداده‌اند بازی تیمش مقابل پرسپولیس جذاب‌تر باشد.


کیهان ورزشی-

مهدی پاشازاده پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که سربلند بودیم. شب گذشته (یکشنبه) هم گفتم که دست و پا بسته نیستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. شرایط پرسپولیس نباید با یک تیم دسته دومی یکسان باشد. بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست خیلی جذاب‌تر باشد که اجازه ندادند.

وی با انتقاد از قضاوت موعود بنیادی‌فر گفت: اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، می‌توانستیم به تساوی یک - یک برسیم و سرنوشت بازی تغییر کند. با این حال داور اعتقاد داشت هیچ اتفاقی رخ نداده است. از بچه‌ها راضی هستم که تلاش خود را کردند. ما در نیمه دوم به یکی از بازیکنان امید خود هم بازی دادیم. به شهرمان افتخار می‌کنیم و از آبادان ممنونم که میزبانی ما را قبول کرد. با این حال می‌توانستیم در خانه خود خیلی بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: ما در این مسابقه نمایش خوبی داشتیم. در برخی دقایق و تا قبل از گل اول، شانس‌های ما بهتر از پرسپولیس بود. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند یا در استفاده از فرصت‌های خود دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. با توجه به کیفیت پرسپولیس با این بازیکنان باکیفیت و نیز حضور ما در لیگ آماتور دسته دوم، فکر می‌کنم ما برنده بازی ما بودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها