PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: خون شهیدان بویژه حاج قاسم سلیمانی آن چنان وحدت و یکپارچگی ایجاد کرده که سبب وحشت استکبار جهانی شده است.


کیهان ورزشی-

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در مراسم میثاق جامعه ورزش با شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: با درود به ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای اخیر که توسط بدترین انسان ها که ادعای حقوق بشر دارند و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند.

وی افزود: حقیقتا باید بگوئیم دل همه ما داغدار شده است، اما قطعا خون این شهیدان آن چنان وحدت و یکپارچگی به وجود آورده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

سردار کوثری گفت: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد و در آخر به آنچه می خواست رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.

جانشین قرارگاه ثارالله عنوان کرد: از برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می کنند، تشکر می کنم که این مراسم باشکوه را برگزار گردند. ان‌شاءالله بتوانیم کاری کنیم که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پاسخ شما به استکبار جهانی چیست، خاطرنشان کرد: منتظر باشند که بالاخره آن ضربه شَست که در سخت ترین شرایط خواهد بود به آنها نشان داده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها