PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی در دستور کار باشگاه قرار بگیرد.
کیهان ورزشی-
احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیئت مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم‌های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب‌آهن باشد.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه‌های مطرح داخلی استفاده کنیم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز شده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، تصریح کرد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب هستیم که محل آن متعاقبا اعلام می‌شود.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم‌های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان یادآور شد: بایستی از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه بوده‌اند سپاسگذاری  کرده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار