فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
شبکه CCTV چین در محل تمرین امروز تیم فوتبال امید ایران حضور پیدا کرد.

کیهان ورزشی-

در پایان تمرین امروز (سه شنبه) تیم امید در سونگلا گروه فیلمبرداری شبکه CCTV چین با حضور در تمرین تیم امید با حمید استیلی سرمربی ، امید نورافکن ، محمد محبی و مهدی قائدی گفت‌وگو کرد.

حمید استیلی با اشاره آمادگی بازیکنانش در خصوص طولانی شدن انتظار ایران برای صعود به المپیک گفت: یکی از مشکلات اصلی برنامه AFC است که این بازی‌ها را در فیفا دی برگزار نمی‌کند و سال‌ها باعث ناکامی تبم‌های المپیک ما به دلیل غیبت بسیاری از بازیکنان شده است. با این وجود ما با اعتماد به نفس و خودباوری به اینجا آمده‌ایم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. نمی‌خواهیم با گذشته فکر کنیم و تنها روی بازی‌های فعلی خصوصا مسابقه برابر ازبکستان متمرکز خواهیم بود.

در ادامه خبرنگار این شبکه در گفت‌وگو با محمد محبی از وی در خصوص وضعیت این روزهای ایران پرسید و بازیکن تیم امید گفت: همه ما از این اتفاق متاثریم چرا که سردار شهید قاسم سلیمانی شخصیت محبوب ملت ایران بود. در اینجا هم بچه‌ها غمگین بودند اما حالا انگیزه ما به دلیل اتفاقات روزهای گذشته چند برابر شده و می‌خواهیم با قدرت در بازی‌ها ظاهر شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

امید نورافکن هم در این مصاحبه و در پاسخ به سوال مشابه خبرنگار شبکه CCTV پیرامون اتفاقات روزهای گذشته همچنین احترام و علاقه ویژه بازیکنان تیم به پرچم ایران گفت: همه ما عاشق کشورمان هستیم و بوسیدن پرچم و پیراهن هم یک نشانه است. با توجه به اتفاقات این روزها متحد شده‌ایم تا به پیروزی برسیم و عملکرد موفقی در رقابت‌های پیش روی به ویژه بازی اول داشته باشیم.

مهدی قائدی هم در گفت و گو با CCTV ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: کادر فنی و روانشناس تیم در این روزها تلاش زیادی داشتند تا فشار روحی از روی تیم برداشته شود و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. هیچ فشاری احساس نمی‌کنیم و با انگیزه به دنبال کسب افتخار و موفقیت در این رقابت‌ها هستیم. برای من و سایر بازیکنان هیچ هدف انفرادی وجود ندارد و تنها هدف ما موفقیت تیم برای رسیدن به المپیک است.







برچسب ها: تیم فوتبال امید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار