PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
مهاجم تیم فوتبال المپیک ایران گفت: شرایط روحی تیم تحت تاثیر شهید شدن سردار سلیمانی قرار گرفته و ما به خاطر این ضایعه انگیزه مضاعفی داریم.
کیهان ورزشی- 

محمد محبی در خصوص شرایط فعلی خودش و تیم امید ایران اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است 5، 6 روز است که به تایلند آمده‌ایم و تمرینات را به طور منظم پشت‌سر گذاشته‌ایم، در 3، 4 نوبت هم صبح و بعدازظهر تمرین کردیم، همه چیز آماده است تا در بازی فردا با دست پر از زمین خارج شویم. 

محبی در مورد شرایط روحی و روانی تیم امید عنوان کرد: شرایط روحی تیم تحت تاثیر شهید شدن سردار سلیمانی قرار گرفته است. به خاطر این مساله انگیزه بچه‌ها دو برابر شده، من از این موضوع مطمئن هستم. آنها انگیزه مضاعفی دارند. از روحیه همه آنها خبر دارم. در صحبت‌هایی که با هم می‌کنند این مسأله مشخص است که این ضایعه را برای خودشان انگیزه کرده‌اند. 

وی در مورد اینکه در تاشکند مقابل ازبکستان بازی کرده و چه شناختی از این تیم دارد، گفت: قاطعانه می‌گویم تیم ما از تمام تیم‌های دیگر از نظر فنی و استعدادی یکی، دو پله بالاتر است، در تاشکند شرایط فرق می‌کرد ما بازی اول را مقابل آنها یک بر صفر باختیم در صورتی که می‌توانستیم 3 بر یک و حتی 4 بر یک به پیروزی برسیم. من خودم دو موقعیت را تبدیل به گل نکردم اما ان شاءالله فردا با دست پر برمی‌گردیم و مطمئنم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار