PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدت قرارداد گل‌محمدی ۱.۵ ساله است، گفت که اطمینان دارد با حضور او سرخپوشان چهارمین قهرمانی را جشن می‌گیرند.
کیهان ورزشی-

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان گفت: واقعا تحت فشار بودیم چون هواداران انتظار داشتند تکلیف سرمربی تیم مشخص شود و آقای کالدرون هم تا شنبه‌شب به ما خبری نداده بود. لطف خدا بود که ظرف 2 روز توانستیم در جذب بازیکن و سرمربی موفق باشیم و سرمربی را جذب کردیم که مورد رضایت هواداران است. اطمینان داریم با این سرمربی و بازیکنان چهارمین قهرمانی را رقم می‌زنیم.

وی درباره مدت و مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی گفت: جا دارد ابتدا از مجموعه شهر خودرو و آقای حمیداوی و هیئت مدیره این باشگاه تشکر کنم که همکاری خوبی با ما داشتند. درباره رقم قرارداد باید با گل‌محمدی و  مدیر برنامه‌هایش صحبت کنیم و بعد از آن رقم قرارداد را اعلام می‌کنیم ولی «یک مقدار» پول رضایت باشگاه شهر خودرو را پرداخت کردیم. مدت قرارداد او هم 1.5 سال است. درباره انتخاب دستیارانش هم در جلسه‌ای که با او داریم مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: کریستین اوساگونا را جذب کردیم، جا دارد از آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تشکر کنم که برخورد بسیار حرفه‌ای داشتند. باید یک فوروارد را جذب و تیم را تقویت می‌کردیم. درباره انتخاب بازیکنان هم با گزینه‌ها‌ی سرمربیگری‌مان به خصوص آقای گل‌محمدی در میان گذاشتیم و ایشان هم گفتند که این بازیکنان را می‌خواهند. یک مهاجم دیگر هم در دستور کار است که انشالله بتوانیم جذب کنیم.

انصاری‌فرد درباره ادامه حضور پیروانی اظهار داشت: خوشبختانه تعریف‌های خوبی درباره اختیارات کادرفنی داریم، افشین پیروانی منصوب باشگاه است و به کارش ادامه می‌دهد. از زمانی که او به پرسپولیس آمده موفق بودیم و تیم را مدیریت کرده است. در بحث اختلاف با کالدرون هم دیدیم که  او گفت اگر کالدرون نمی‌خواهد من کناره‌گیری می‌کنم. یک کادر سرمربیگری، مربیگری و مدیریت واقعا پرسپولیسی را داریم. از من مدیرعامل تا مربیان همه پرسپولیسی هستند.

وی در پایان در خصوص ادامه همکاری با کریم باقری در کادرفنی گل‌محمدی گفت: انتخاب کادرفنی برعهده سرمربی تیم است، ما در جلسه‌ای که با سرمربی تیم داریم در این باره صحبت خواهیم کرد.  به نظر ما بعید است که گل‌محمدی، کریم باقری را نخواهد در کادرش باشد، کریم باقری پرسپولیسی است و مشکلی برای ماندن در پرسپولیس نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار