PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مهاجم تیم فوتبال استقلال که به ذوب‌آهن پیوسته بود با اقدام مسئولان استقلال بلاتکلیف مانده است.
کیهان ورزشی-
سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال به دلیل عدم پرداختی از سوی باشگاه و همچنین مشکل اسکان در تهران مشکلات خود را با مسئولان استقلال در میان گذاشت.
مدیران استقلال به این بازیکن توصیه کردند که نیم‌فصل دوم به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان تیم‌هایی بودند که با نامه به باشگاه استقلال خواهان جذب آقایی شدند.
مهاجم استقلال تصمیم گرفت راهی ذوب‌آهن شود و مسئولان استقلال نیز رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کردند. آقایی نیز قراردادش را با ذوب‌آهن ثبت کرد و حتی در کنار مدیرعامل این تیم عکس یادگاری گرفت، اما مسئولان استقلال به یک‌باره از او خواستند راهی نساجی شود. وقتی آقایی با این تصمیم مخالفت کرد، مدیران استقلال  نیز در نامه به سازمان لیگ اعلام کردند که آقایی حق پیوستن به ذوب‌آهن را ندارد و باید به استقلال برگردد‌.
باشگاه ذوب‌آهن به دنبال اقدام عجیب مسئولان استقلال از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند و آقایی نیز بلاتکلیف مانده و نمی‌داند چه کند.
آقایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم درباره این اتفاق‌ها گفت: دوست داشتم در استقلال بمانم، اما به خاطر مشکلاتی که پیش آمد باید به تیم دیگری می‌رفتم. پس از گرفتن رضایت‌نامه به ذوب‌آهن رفتم و همه چیز تمام شده بود، اما آقای مباشری نامه زدند که من به تیمی نروم. نظر آنها این است که به نساجی بروم.
وی افزود: نمی‌دانم باید چه کنم و بلاتکلیف هستم. متاسفانه با آینده من بازی می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار