PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: مشکلات زیادی قبل از بازی و همچنین در زمان بازی داشتیم. واقعا ناراحتم و ناامید شدم از این اتفاق که مثل بقیه تیم ها به ما نگاه نکردند.
کیهان ورزشی-

میشو کریستوویچ بعد از تساوی بدون گل مقابل شهر خودرو در نشست خبری اظهار داشت: مشکلات زیادی قبل از بازی و همچنین در زمان بازی داشتیم. واقعا ناراحتم و ناامید شدم از این اتفاق که مثل بقیه تیم ها به ما نگاه نکردند و وسط بدنسازی مجبور شدیم با شهر خودرو بازی کنیم. مسلما این رفتار معنایش این است که عدالت رعایت نشده است. بازیکنان جدید تازه به ما اضافه شده بودند و نمی دانستند برنامه تاکتیکی تیم ما چیست. برنامه بدنسازی ما را خراب کردند این مشکلات قبل از بازی بود. در زمان بازی هم بحث اخراج و کارت قرمز پیش آمد. 

وی ادامه داد: پول زیادی در فوتبال هزینه می شود و داوران راحت به بازیکنان ما کارت زرد و قرمز نشان می دهند. بازیکنانم تلاش زیادی کردند و اگر توپ دوسانتی متر آنطرف تر بود به گل می رسیدیم. فعلا باید تلاش کنیم و منتظر شانس خوب باشیم. خیلی خوشحالم که حریف موقعیت گلی ایجاد نکرد و به جز 15 دقیقه اول بقیه دقایق بازیکنانم خوب بودند. در مسابقات گذشته حریفان شانس های گلزنی زیادی ایجاد می کردند اما امروز چنین اتفاقی رخ نداد و ما تیم کامل شدیم. البته یک امتیاز به ما کمکی نمی کند ولی با یکی از بهترین تیم های ایران بازی داشتیم. باید بگویم از این مساوی راضی هستم.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: از شروع بازی راضی نبودم و خوب شروع نکردیم بازیکنان ما پاس به عقب زیاد می دهند و ما در خانه بازی می کردیم و باید تلاش کنیم رو به جلو بازی کنیم.  می توانم بگویم در 15 دقیقه اول مسابقه واقعا بد بودیم می توانستیم شوت و گلزنی کنیم اما اخراج بازیکن ما شرایط را خراب کرد.  سجاد حیدری  به تیم ما اضافه شد و به دنبال موقعیت بودیم که این اتفاق هم رخ داد. بازیکنان جدید ما هنوز بازی نکردند ولی سطح تیم ما بالا آمده است. محمودی و مشکل پور هم به تیم ما اضافه شده اند و منتظر اولین برد هستیم و انشالله به زودی اتفاق می افتد. 

وی تاکید کرد: از فدراسیون و داوران انتظار عدالت داریم شرایط با حریفان 50-50 باشد اما تا امروز فدراسیون و داوران چنین کاری برای ما انجام نداده اند. وقتی داور به راحتی به بازیکن ما کارت قرمز نشان می دهد . در بازی با سپاهان هم بازیکن ما اخراج شد اما امروز روی رزاق پور خطایی شد که باید بگویم مستحق دریافت سه کارت قرمز بود. امیدوارم شرایط تیم ما و بهتر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار