PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
چند بازیکن سپاهان درباره محرومیت باشگاههای ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.
کیهان ورزشی-

ولادیمیر کومان بازیکن اوکراینی-مجارستانی تیم فوتیال سپاهان در رابطه با احتمال عدم میزبانی سپاهان در بازی های آسیایی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: من یک سال و نیم است که در ایران حضور دارم و تاکنون هیچ مشکلی نداشته ام. خوشبختانه مسابقات همیشه در امنیت کامل برگزار شده و مشکلی وجود نداشته است.

 کومان با اشاره به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: خب سال گذشته چنین مشکلی برای نماینده عراق به وجود آمد ولی آنها در نهایت در خانه خودشان میزبان بودند و فکر نمی کنم شرایط ایران قابل مقایسه با کشور عراق باشد. پس امیدوارم که مسئولان AFC در تصمیمی که گرفته اند، تجدید نظر کنند و اجازه بدهند تا تیم های ایرانی در مسابقات آسیایی مانند گذشته که بدون هیچ مشکلی میزبانی کرده اند، به کارشان ادامه دهند و فوتبال را درگیر مسائل سیاسی نکنند.

گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حرف هایی که در رابطه با گرفتن میزبانی از سپاهان و تیم های ایرانی وجود دارد، گفت: من بازیکن خارجی تیم سپاهان هستم و الان در امنیت کامل در این کشور در حال تمرین و بازی هستم.

 او ادامه داد: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهش می کنم، فوتبال و سیاست را قاطی نکنند، چرا که ما آزادانه در این کشور در حال بازی هستیم و هیچ مشکلی نداریم.

ولسیانی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد و دوست داریم در آسیا خودمان را نشان دهیم. امیدوارم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، روح ورزش را با سیاست آلوده نکنند.

پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان و بازیکن تیم ملی در مورد گرفتن میزبانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا از نماینده های فوتبال ایران داشت، گفت: من به عنوان بازیکن تیم ملی معتقدم نباید فوتبال با سیاست قاطی شود. ایران در امنیت کامل است. 

 او ادامه داد: همیشه مسابقات بین المللی در کمال آرامش و امنیت کامل برگزار شده و در آینده هم چیزی غیر از این نخواهد بود. امیدوارم مسئولان فوتبال آسیا این حق را از تیم های ایرانی نگیرند و آن را پایمال نکنند و اجازه بدهند که رقابت ها در فضایی سالم و به دور از سیاست زدگی برگزار شود.

کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو میزبانی چهار نماینده ایرانی در لیگ قهرمانان قاره اظهار داشت: من به عنوان یک برزیلی در ایران و در کمال امنیت و آرامش، بدون هیچ مشکلی فوتبال بازی می‌کنم و از کنفدارسیون فوتبال آسیا تقاضا و انتظار دارم که سیاست را در داخل فوتبال نکنند.
کی‌روش ادامه داد: من به عنوان یک خارجی در ایران هیچ مشکل امنیتی ندیده‌ام و الان در اینجا با آرامش زندگی می‌کنم. لیگ قهرمانان آسیا میدانی است که ما می‌توانیم توانایی‌مان را در آن نشان بدهیم و گرفتن حق میزبانی از سپاهان و دیگر باشگاه‌های ایرانی در واقع جفا به ما بازیکنان خارجی شاغل در این کشور هم هست.
مهاجم برزیلی زردپوشان اصفهان با اشاره به اهمیت حق میزبانی باشگاه‌ها در تورنمنت‌های قاره‌ای و بین‌المللی تصریح کرد: امیدوارم هر چهار نماینده ایران بتوانند از حق میزبانی خودشان استفاده کنند و تماشاگران‌شان هم بتوانند بازی‌های تیم‌های محبوب‌شان را در خانه ببینند. تماشاگران ایرانی همیشه در آسیا نمونه بوده‌اند و بازی‌های فوتبال در ایران همیشه بدون کمترین مشکل برگزار شده، امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله توجه کند و با صرف‌نظر از این تصمیم از جذابیت‌های فوتبال در قاره آسیا کم نکند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار