PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۵۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
بعد ارائه گزارش مالی در مجمع کمیته ملی المپیک تو سط دبیرکل، رئیس فدراسیون کشتی به آن اعتراض کرد.
کیهان ورزشی- 

چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته و اعضای مجمع از ساعت 9:30 در در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در اواسط مجمع کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گزارش مالی و عملکرد بودجه ارائه کرد. حسابرس کمیته هم گزارشی را از سال ۹۷ ارائه کرد. این گزارش در اختیار اعضای فدراسیون ها قرار گرفته است.

بعد از ارائه این گزارش علیرضا دبیر فدراسیون کشتی اعتراض کرد و گفت: طبق قانون سوال دارم. حسابرس بیش از ۳ سال می تواند بماند یا نه؟ من از هیات اجرایی گلایه دارم، آنها نماینده فدراسیون ها هستند و باید از بودجه آنها دفاع کنند. خواهشم این است ما را دریابید. ما علاقه ای نداریم به هیات اجرایی بیاییم اما نباید این طور باشد که هر کسی به هیات اجرایی می آید، دنبال بودجه خودش باشد. عدالت را در سال ۹۷ رعایت نکردید.

در اینجا کیکاووس سعیدی گفت: فقط درباره حسابرس صحبت کنید. دبیر هم گفت: من فقط ۳ دقیقه می خواهم صحبت کنم، چرا گارد می گیرید؟

 دبیر افزود: سال ۹۵ کشتی ۵ میلیارد گرفته در حالی در سال ۹۸ ما فقط ۲ میلیارد بودجه داریم.

صالحی امیری: اعتراض دبیر وارد است

صالحی امیری در واکنش به صحبت های دبیر، عنوان گرد: ما بودجه را در اختیار شما می گذاریم، خودتان توزیع کنید. من فکر می کنم عادلانه توزیع شده است. کل کمک ما به فدراسیون ها ۳۳ میلیارد بوده. من شما را به نمایندگی از کمیته دعوت می کنم و جداول را در اختیار شما می گذارم تا شما توزیع کنید. کشتی روی سکو برود، همه خوشحال می شویم. برای من هیچ کدام فرقی ندارید و ما حق نداریم تبعیض داشته باشیم.

وی افزود: اگر مورد خاصی هست که می گویید کم و زیاد شده، ذهنیت شماست. اگر عزیزان ابهام دارند در اتاق من باز است.

صالحی امیری ادامه داد: تذکر دبیر را وارد می دانم و باید شاخص و مبنا برای توزیع بودجه داشته باشیم و در جلسه سلطانی فر با فدراسیون ها شاخص ها را بیان می کنم. شهادت می دهم این بودجه برای کشتی کافی نیست. بقیه فدراسیون ها هم حق دارند. ما مسئول همه بودجه فدراسیون ها نیستیم فقط بودجه المپیک را باید تامین کنیم.

دبیر: این بحث ها در مجمع طبیعی است

دبیر دوباره پاسخ داد: من درد و دل هایم را با وزیر انجام خواهم داد  اما بحث این است که بدهی یک فدراسیون صفر است و فدراسیونی دیگر ۶۰ میلیارد. البته این بحث ها در مجمع طبیعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار