PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
عضو فدراسیون فوتبال عمان به تمجید از سرمربی سابق پرسپولیس و سرمربی جدیدشان پرداخت.
کیهان ورزشی- 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق سرخ پوشان پایتخت هفته گذشته با قراردادی 2 ساله هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت.

سرمربی کروات که در سال های اخیر با پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی کسب کرد، یکی از گزینه‌های فدراسیون ایران برای جانشینی ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بود اما این پروژه شکست خورد و برانکو به عمان رفت.

احمد بن الفارسی، عضو فدراسیون فوتبال عمان درباره امضای قرارداد با سرمربی کروات، گفت: انتخاب برانکو به این دلیل بود که ما مسابقات بسیار مهمی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پیش رو داریم. او تجارب زیادی در کارنامه اش به همراه تیم‌های ملی و باشگاهی دارد و می‌تواند ما را این مسیر کمک کند.

وی افزود: او مربی بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، لوکا مودریچ و علی کریمی بود. همچنین در رقابت‌های مختلف قهرمانی کسب کرده است.  به همراه الاتفاق در سال 2012 قهرمان جام حذفی عربستان شد و به همراه پرسپولیس 3 سال متوالی قهرمان لیگ ایران شد. همچنین  در سال 2017 این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز رسانده بود.

مسئول عمانی در پایان گفت: ما 5 گزینه روی میز داشتیم که در نهایت این گزینه‌ها به عدد 3 کاهش پیدا کرد. بعد از بررسی‌های لازم و دعوت از این 3 مربی یکی از آنها پیشنهاد ما را رد کرد تا در نهایت بین دو مربی یکی را انتخاب کردیم. برانکو در نهایت با کسب رضایت تمام اعضای فدراسیون به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار