PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری دومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفته‌ و از بحران خارج شود.
کیهان ورزشی-
سه بازی عقب افتاده از هفته هفتم دور رفت لیگ‌برتر‌ والیبال مردان ایران، عصر امروز (چهارشنبه) دوم بهمن ماه ۱۳۹۸ پیگیری شدند که در پایان، تیم‌های شهرداری ارومیه، راهیاب ملل مریوان و کاله مازندران) مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در نخستین بازی امروز، تیم شهروند اراک میزبان تیم سخت کوش راهیاب ملل مریوان بود که با حساب ۳ بر یک نتیجه راواگذار کرد. اراکی‌ها ست‌های اول، سوم‌ و‌ چهارم را با نتایج ۲۵-۲۷، ۱۹-۲۵ و ۱۷-۲۵ واگذار کردند و تنها در ست دوم با نتیجه ۲۷-۲۵ پیروز شدند.

اما در بازی حساس امروز، شاگردان رحمان‌ محمدی‌راد در تیم سپاهان اصفهان‌ میزبان تیم متحول شده شهرداری ارومیه با هدایت پیکان اکبری بودند. در این دیدار ارومیه‌ای‌ها با درخشش نفراتی چون شفیعی و زرینی در خط سرویس، از همان ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفتند و ست اول را ۲۵-۱۹ پیروز شدند. در ست دوم اما میزبان به خودش آمد و ۲۱-۲۵ به برد رسید تا بازی مساوی شود.

با شروع ست سوم شاگردان پیمان اکبری بار دیگر در میان تشویق هواداران قشقایی خود میزبان را با سرویس‌های خوبشان تحت فشار قرار دادند تا به ترتیب ست‌های سوم‌ و‌ چهارم را ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ پیروز شوند. تیم مدعی شهرداری ارومیه با این پیروزی دومین برد متوالی خود را با سرمربیگری پیمان اکبری به دست آورد تا ضمن فراموش کردن نتایج ضعیف نیم فصل اول، هوادارانش را به ادامه فصل امیدوارتر کند.

در آخرین بازی عقب افتاده از دور رفت لیگ نیز، تیم کاله مازندران میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود که شاگردان بهروز عطایی توانستند در سه ست متوالی، با نتایج ۲۵-۲۰، ۳۱-۲۹ و ۲۵-۲۱ مهمان خود را شکست دهند.

نتایج سه بازی عقب افتاده از هفته هفتم دور رفت لیگ‌برتر والیبال:
شهروند اراک ۱ - ۳ راهیاب ملل مریوان (۲۵-۲۷، ۲۷-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۷-۲۵)
سپاهان اصفهان ۱ - ۳ شهرداری ارومیه (۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۹-۲۵)
کاله مازنداران ۳ - صفر فولاد سیرجان ایرانیان (۲۵-۲۰، ۳۱-۲۹ و ۲۵-۲۱)

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار