PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال اعتقاد دارد فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دربی روز ۱۷ بهمن، موفق خواهد بود.
کیهان ورزشی- 

اسماعیل خلیل‌زاده درباره برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الکویت در زمین بی‌طرف اظهار داشت: حدود 10 روز پیش، برخی از خبرگزاری‌های عربی نوشتند که ایران کشور امنی نیست و ما نمی‌توانیم بازی‌های پلی‌آف را آنجا برگزار کنیم. وقتی این بحث مطرح شد سه‌شنبه بود و هنوز نامه‌ای در این زمینه به فدراسیون فوتبال نیامده بود. باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد و ما نسبت به اخبار کشورهای عربی موضع گرفتیم. فردای آن روز یعنی چهارشنبه همین نامه با مضمون اینکه ایران کشور امنی نیست، از AFC آمد و همه را ناراحت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی در دبی، پیروزی بزرگی بوده است یا خیر،‌ تصریح کرد: بله. به این دلیل که تمام بازی‌های گروهی و پلی‌آف قرار بود خارج از کشور برگزار شود و هیچ بازی قرار نبود در کشور انجام شود، اما وقتی ما فشار آوردیم و صداوسیما، مردم، رسانه‌ها، مجلس، دولت و وزارت ورزش کمک کرد، تمام دنیا دیدند ایران نسبت به این موضوع یکپارچه و متحد شده است و اعتقاد دارد نباید بازی کند. مدیران چهار باشگاه هم محکم ایستادند و بیانیه صادر کردند که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: یکی از مدیران باشگاه پیشنهاد داد برای مذاکره برویم. می‌دانستیم اگر نرویم، اتفاقاتی برای‌مان رخ می‌دهد، اما تا آنجا نرفته بودیم، از شدت این اتفاقات مطلع نبودیم. فدراسیون بلافاصله نامه نوشت چهار باشگاه به همراه دبیرکل فدراسیون برای مذاکره می‌آیند. آنجا پس از دو ساعت مذاکره ثابت کردیم ایران کشور امنی است و تبلیغات علیه کشورمان درست نیست. آنها هم پذیرفتند بازی‌های برگشت مرحله گروهی در ایران برگزار شود و این یعنی چیزی که کمیته امنیت AFC اعلام کرده بود، از درجه اعتبار ساقط شد.

خلیل‌زاده درباره زمان اعلام مدیرعامل جدید باشگاه استقلال و شانس علی فتح‌الله‌زاده برای تصدی این سمت تصریح کرد: فکر می‌کنم تا 10، 12 روز دیگر که مجمع داریم، هم تکلیف این موضوع مشخص می‌شود و هم تکلیف عضو دیگر هیئت مدیره که در چند روز آینده به ما اضافه می‌شود. فتح‌الله‌زاده یکی از گزینه‌هاست و دوستان دیگر هم می‌توانند کاندیدا شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار