PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
چند بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی ۹۱ در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافتند.
کیهان ورزشی-

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار برگشت مقابل پرسپولیس از ساعت 12:15 امروز (سه‌شنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. 

* تعدادی از هواداران استقلال در مجموعه انقلاب حضور یافته تا نظاره‌گر تمرین باشند. ضمن اینکه چهره‌های ویژه‌ای چون آتیلا حجازی، علیرضا نیکبخت واحدی و فرزاد مجیدی با حضور در محل تمرین استقلال ضمن خوش و بش با یکدیگر نظاره‌گر تمرین شدند.

* شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی غایبان تمرین بودند و طبق گفته پزشک استقلال این دو بازیکن به دلیل مصدومیت غایب دربی خواهند بود.

* سیاوش یزدانی، عارف غلامی و امیرحسین کارگر 3 بازیکن مصدوم دیگر استقلال مانند روزهای گذشته به تمرینات اختصاصی دور زمین پرداختند. این 3 بازیکن نیز از جمله غایبان تیم استقلال برای دربی خواهند بود. 

* با وجود اینکه گفته می‌شد تمرین تنها به روی خبرنگاران و عکاسان باز خواهد بود اما افراد متفرقه زیادی در کنار تمرین دیده می‌شدند. 

* تمرین با دویدن دور زمین آغاز شد و سپس بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. یک بخش تمرین به این صورت بود که یک بازیکن باید دنبال بازیکن دیگری می‌دوید تا او را بگیرد. این آیتم باعث ایجاد کری جالی بین بازیکنان شده بود. از جمله وریا غفوری و روزبه چشمی که با یکدیگر شوخی می‌کردند. 

*  در بخشی از تمرین فرهاد مجیدی با فریاد از بازیکنان خواست که در دادن پاس و حرکات تمرینی دقت لازم را داشته باشند. در کنار سرمربی استقلال مجید نامجومطلق نیز محور تمرینات را برعهده داشت و با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* پس از پایان مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان و مربیان از آنها خواسته شد که محل تمرین را ترک کنند تا ادامه تمرین پشت درهای بسته برگزار شود.

* امیر سلطانی معاون باشگاه یکی از افراد حاضر در محل تمرین بود. 

* تعدادی از هواداران بانوان استقلال در مجموعه انقلاب حضور داشتند که البته اجازه حضور آنها در کنار زمین داده نشد. 

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ساعت 15:30 روز پنجشنبه 17 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.  


تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال ,


برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار