PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
تیم فوتبال شهر خودرو در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل قهرمان دوره قبل این مسابقات شکست خورد.
کیهان ورزشی-
در روز اول از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B مسابقات تیم‌های الهلال عربستان و شهر خودرو از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با  نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.  گل‌های این مسابقه توسط کاریو در دقیقه 45  و بافتیمبی گومیس در دقیقه 68 به ثمر رسیدند.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی (90 - علی البلیهی)، جانگ هیون سو، عبدالله الحفیظ (79 - محمد کانو)، مدالله العلیان، سباستین جووینکو، سلمان الفرج، عبدالله عطیف، آندری کاریو (88 - نواف العبید)، بافتیمبی گومیس و سالم الدوساری.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی (82 - میروسلاو اسلاووف)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (65 - محمدرضا خلعتبری)، میلاد سرلک، حسن جعفری (79- محمد آقاجانپور)، سعید صادقی و محمد فرامرزی.

نیمه اول:

دقیقه 12: شوت سرکش سباستین جووینکو از پشت محوطه جریمه شهر خودرو در حالتی بسیار خطرناک از روی دروازه رحمتی راهی اوت شد.

دقیقه 17: ضربه گومیس از خط عرضی محوطه جریمه شهر خودرو می‌رفت درون دروازه این تیم جای بگیرد که جعفری توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 25: سالم الدوساری در محوطه جریمه شهر خودرو با دریبل روپای استثنایی مدافع این تیم یک ضربه فنی به سمت دروازه رحمتی زد که توپ از چند سانتیمتری تیرک افقی دروازه رحمتی راهی اوت شد.

 دقیقه 29: بار دیگر جووینکو با شوتی محکم از پشت جریمه شهر خودرو دروازه این تیم را تهدید کرد که رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 33: الهلال در ادامه حملات متعددش روی دروازه شهر خودرو می‌رفت توسط الشهرانی به گل برسد که ضربه او از روی خط شش‌قدم توسط رحمتی به کرنر فرستاده شد. در ادامه الهلالی‌ها باز هم فرصت گلزنی داشتند که ضربات مهاجمان این تیم در دو مرحله به مدافعان شهر خودرو برخورد کرد.

دقیقه 39: ارسال کاریو از جناح چپ شهر خودرو مستقیم می‌رفت درون دروازه این تیم قرار بگیرد که توپ با برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین برگشت.

دقیقه 45: کاریو این بار با یک شوت روپا از پشت محوطه جریمه شهر خودرو به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 54: جووینکو با یک شوت محکم و زیبا از روی خط محوطه جریمه  باز هم دروازه رحمتی را تهدید کرد.

دقیقه 57: داور اولین کارت زرد را به علی نعمتی داد.

دقیقه 67: ارسال العلیان از جناح راست الهلال با ضربه قیچ برگردان گومیس همراه شد که توپ در حالتی خطرناک از روی دروازه رحمتی به اوت رفت.

دقیقه 68: این بار کاریو از جناح چپ الهلال حمله‌ای را تدارک دید و با یک پاس زمینی و رو به عقب، گومیس را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن از میان چند مدافع شهر خودرو با تیزهوشی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 84: جووینکو باز هم با شوتی محکم از راه دور دروازه رحمتی را تهدید کرد.

نماینده کشورمان در این مسابقه هرگز نتوانست دروازه الهلال را به طور جدی تهدید کند و توپ بیشتر روی دروازه رحمتی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار