PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با پیروزی مس رفسنجان و نود ارومیه و تساوی گل ریحان ادامه یافت.
کیهان ورزشی-

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (شنبه) با شش دیدار ادامه یافت و در مهمترین بازی‌ها مس رفسنجان برابر آرمان گهر به پیروزی رسید، نود ارومیه داماش گیلان را شکست داد و گل ریحان البرز در مصاف با ملوان به تساوی رضایت داد.

مس رفسنجان ۳-یک آرمان گهر
صدرنشین این رقابت‌ها (مس رفسنجان) با این پیروزی خانگی به امتیاز ۴۹ دست یافت و اختلاف خود با تیم بعدی در جدول را به ۷ امتیاز رساند تا فاصله خود را با صعود به لیگ برتر کمتر کند. گل‌های مس را مهرداد رضایی، حمید گلزاری و محسن آذرباد به ترتیب در دقیقه ۵، ۱۰ و ۱+۹۰ به ثمر رساندند.

نود ارومیه ۲-صفر داماش گیلان

نود که هفته پیش برابر قشقایی شیراز به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، امروز مقابل داماش به میدان رفت و با دو گل پیروز شد. آنها با این نتیجه ۴۲ امتیازی شده و در رده سوم به دلیل تفاضل کمتر نسبت به مس کرمان ایستادند.

گل ریحان البرز یک-یک ملوان
پس از ناکامی‌های هفته اخیر گل ریحان، آن‌ها امروز برابر ملوان قرار گرفتند و هفته بیست و چهارم را به تساوی یک بر یک پایان دادند. با این تساوی، گل ریحان شش بازی بدون پیروزی را پشت سر گذاشته و تا به اینجای فصل موفق به کسب ۴۰ امتیاز شده است.

دیگر نتایج هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

نیروی زمینی صفر- آلومینیوم ۱

فجر سپاسی ۱- رایکا بابل ۱

استقلال خوزستان ۴- شهرداری تبریز ۱

همچنین در اولین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال، عصر دیروز (جمعه) تیم مس کرمان به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت و با نتیجه یک بر صفر رقیب را شکست داد تا با این پیروزی به امتیاز ۴۲ برسد.

با پایان این هفت دیدار، دو دیدار دیگر از هفته بیست و چهارم لیگ یک باقی مانده است. بادران و قشقایی شیراز فردا (یکشنبه) و از ساعت ۱۴:۱۵ و سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت سه‌شنبه و از ساعت ۱۴:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار