PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
تیم والیبال شهرداری ورامین با باخت مقابل شهرداری گنبد، دومین شکست خود در فصل جاری لیگ را تجربه کرد.
کیهان ورزشی-
رقابت‌های هفته هجدهم لیگ‌برتر والیبال ایران، عصر امروز (چهارشنبه) ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در پایان، تیم‌های فولاد سیرجان، شهداب یزد، سایپا تهران، سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. شهرداری ورامین با باخت مقابل گنبد، دومین شکست خود در فصل جاری لیگ را تجربه کرد.

در یکی از بازی‌های حساس امروز، تیم رده دومی پیکان تهران مهمان فولاد سیرجان بود که با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد. شاگردان محمد ترکاشوند پس از پیروزی قاطع ۱۳-۲۵ در ست نخست، در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۷ شکست خوردند تا نهایتا سه بر یک بازنده این دیدار حساس شوند.

تیم شهداب یزد نیز با عملکردی درخشان در مریوان، میزبان سخت کوش تیم راهیاب ملل مریوان را سه بر صفر شکست داد. یزدی‌ها در سه ست متوالی با نتایج ۲۲-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۵-۲۵ به برتری رسیدند.

در دیگر بازی حساس امروز هم تیم شهرداری گنبد میزبان صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهرداری ورامین بود که با حساب ۳ بر یک به پیروزی رسید تا دومین شکست ورامینی‌ها در این فصل را رقم بزند. یاران شیرکوند پس از پیروزی ۲۵-۲۷ در ست نخست، ست‌های دوم، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۰ واگذار کردند.

نتایج بازی‌های امروز  به شرح زیر رقم خورد:
فولاد سیرجان ۳ – ۱ پیکان تهران (۱۳-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۱۷)
راهیاب ملل مریوان صفر – ۳ شهداب یزد (۲۲-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۵-۲۵)
خاتم اردکان ۲ – ۳ سپاهان اصفهان (۲۴-۲۶، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۳ و ۹-۱۵)
سایپا تهران ۳ – ۱ شهروند ارام (۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۴ و ۲۹-۲۷)
شهرداری گنبد ۳ – ۱ شهرداری ورامین (۲۵-۲۷، ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۰)

تیم‌های کاله مازندران و شهرداری ارومیه نیز در این هفته با توجه به قرعه استراحت و‌ حذف تیم پیام مشهد از لیگ‌برتر توسط سازمان لیگ، بازی نداشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار