PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه التعاون عربستان درخواست کرده تا به جای کویت کشور دیگری را برای میزبانی برابر پرسپولیس اعلام کنند.
کیهان ورزشی-
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن اعلام لغو دیدار رفت پرسپولیس و التعاون که قرار بود هفته آینده به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه الوصل دبی برگزار شود، از فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه التعاون خواست با توجه به مخالفت اولیه کشور کویت از میزبانی در دیدار برگشت تا جمعه ششم مارس ۲۰۲۰ کشور دیگری را به عنوان میزبان دیدار برگشت این بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند مگر اینکه تا آن زمان کویت نظر خود را تغییر داده و موافقت خود را برای برگزاری مسابقه در این دیدار اعلام کند.

این در حالی بود که به دلیل انجام دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس امارات را به عنوان کشور میزبان خود معرفی کرده بود.

دیدار رفت ۲ تیم هم که قرار بود روز دوشنبه هفته آینده دوازدهم اسفندماه به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه الوصل دبی برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

البته برگزاری تمام دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار