ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، رأی خود را در مورد اتفاقات وزن 72 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

در خصوص اتفاقات پیش آمده در مسابقات جام تختی شیراز، جلسه کمیته حقوقی و انضباطی با حضور اعضای این کمیته روز شنبه 19 بهمن ماه برگزار شد که رأی صادره پس از تأیید فدراسیون کشتی، به شرح زیر است:

محمدرضا گرایی (کشتی گیر) با توجه به عدم سابقه انضباطی و اعلام پشیمانی و اعلام نیاز برای حضور در مسابقات تیم ملی با رعایت کیفیات مخففه به مدت یکسال محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی به صورت تعلیقی و همچنین پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی به صورت قطعی محکوم شد.

محمدعلی گرایی (کشتی گیر) با توجه به عدم سابقه انضباطی و اعلام پشیمانی و اعلام نیاز برای حضور در مسابقات تیم ملی با رعایت کیفیات مخففه به مدت 2 سال محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی به صورت تعلیقی و همچنین پرداخت مبلغ سه میلیون تومان جریمه نقدی به صورت قطعی محکوم گردید.

رحیم گیوی (مربی) با توجه به داشتن سوابق انضباطی به 2 سال محرومیت قطعی از مربیگری در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی و همچنین پرداخت مبلغ پنج میلیون تومان جریمه نقدی قطعی محکوم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها