PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
رادنی دیدار می‌گوید اغلب اماکن ورزشی رشت تعطیل شده و تیم سپیدرود جایی برای تمرین ندارد.
کیهان ورزشی-

رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره وضعیت حال حاضر این تیم گفت: برخی از بازیکنان ما که به آنفولانزا مبتلا شده بودند، هنوز تحت مراقبت‌های پزشکی هستند و به بازی برابر قشقایی شیراز نمی‌رسند.

دیدار در پاسخ به این سوال که آیا شخص دیگری مبتلا به آنفولانزا شده‌اند گفت: خیر، هیچ بیمار جدیدی نداریم.

او درباره معضلات امروزه سپیدرود گفت: در حال حاضر به دلیل تعطیلی اغلب مراکز ورزشی در شهر رشت، مکانی برای تمرین تیم ما وجود ندارد. بازیکنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از تمرین و انجام بازی‌های لیگ ترس دارند. اغلب پروازهای فرودگاه سردار جنگل لغو شده و ما برای بازی برابر قشقایی (از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول) مجبور هستیم با اتوبوس به تهران برویم و بعد از آنجا به شیراز سفر کنیم.

او همچنین درباره دیگر تیم‌های شمالی لیگ دسته اول گفت: دو تیم ملوان و داماش گیلان هم خواستار لغو بازی‌های لیگ شده‌اند اما تصمیم فدراسیون هنوز بر ادامه بازی‌هاست.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود درباره پیروزی اخیر خود مقابل آرمان گهر از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول گفت: در بازی مقابل آرمان گهر اغلب کادر برگزاری بازی در ورزشگاه حاضر نشدند. بازیکنان آرمان گهر نیز به دلیل ویروس کرونا و مسائل مربوط به آن، با ترس بازی می‌کردند و رضایت قلبی از انجام این دیدار نداشتند.

بازیکنان و عوامل  تیم آرمان گهر بعد از بازی برابر سپیدرود رشت، همگی قرنطینه شدند تا خطری خانواده آنها و شهر را تهدید نکند.

برچسب ها: سپیدرود رشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار