ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
معاینات تب سنجی از ملی پوشان وزنه برداری در محل اردو انجام می شود.
کیهان ورزشی- 

با توجه به شیوع ویروس مرگبار کرونا، ضدعفونی و گندزدایی مجموعه ها و فدراسیون های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و ستاد مبارزه با کرونا آن را در اولویت قرار داده است.

در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده ستاد مقابله با کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی، صبح امروز سه شنبه 20 اسفندماه)برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فدراسیون وزنه‌ برداری ضدعفونی و گندزدایی در سالن تمرین، غذاخوری، خوابگاه ملی‌پوشان و  بخش اداری انجام شد.

همچنین در راستای مبارزه با ویروس کرونا و سلامت وزنه‌برداران، بعدازظهر امروز نیز به محض ورورد ملی‌پوشان برای رکوردگیری تیم ملی بزرگسالان، معاینات تب سنجی از آنها به عمل خواهد آمد.

با صلاحدید محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، 18 ملی‌پوش به منظور انتخاب 12 وزنه‌بردار برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی 2020 بزرگسالان آسیا به یک مرحله رکوردگیری در روز چهارشنبه 21 اسفندماه به اردو دعوت شدند.

وزنه بردار دعوت شده امروز عصر در کمپ تیم های ملی وزنه برداری حضور خواهند یافت و در بدو ورود، معاینات تب سنجی از آنها به عمل می آید تا بدون هیچ مشکلی در رکوردگیری شرکت کنند.

با توجه به قطعی نشدن زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری اردوی متعاقباً اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار