PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
رئیس هیات مدیره استقلال در بیمارستان از عبدالرضا موسوی خواست تا به این باشگاه برگردد.
کیهان ورزشی-

اسماعیل خلیل زاده که در بیمارستانی در رشت در قرنطینه به سر می برد، با انتشار پیامی از عبدالرضا موسوی خواست تا به کار خود در استقلال ادامه بدهد. متن پیام خلیل زاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی و ارجمندم جناب اقای سیدعبدالرضا موسوی

سلام علیکم
     احتراما ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه، بدینوسیله از همدردی جنابعالی با اینجانب در غم درگذشت همسر مهربانم و تسلای دل بازماندگان صمیمانه سپاسگزاری نموده و در این وضعیت جسمانی ناتوان، رنجور و نحیف خویش سجده شکر و بندگی خود را در برابر حکمت و مشیت خداوند متعال بجا می آورم.
 امید است در صورت شرط حیات،این الطاف و ابراز همدردی همه دوستان و جنابعالی را در شادیها جبران نمایم.

سید عزیز
درحالی که تقدیر الهی مرا در این غم بزرگ و مصیبت سنگین فقدان همدم زندگی ام همسر عزیزتر از جانم داغدار کرده و بنا به توصیه اکید پزشکان باید ١٤ روز در قرنطینه بسر برده تا وضعیت جسمانی ام بهبود یابد و بنا به وجود مشکلات شدید مالی و مدیریتی ناشی از شکایتهای خارجی ، تعهدات داخلی و انجام امور روزمره باشگاه در این شرایط ویژه کشور، نه بعنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بلکه بعنوان یک هوادار و خادم کوچک و به نیابت از همه هواداران ، مربیان ، بازیکنان و دلسوزان استقلال از جنابعالی درخواست میکنم با عنایت به درایت ، دوراندیشی و امعان نظر  مقام عالی وزارت در عدم پذیرش و مخالفت با استعفای جنابعالی از عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال، همچون دو ماه گذشته که بی ریا و با تمام وجود همچون سرباز در کنار استقلال ، مربیان و بازیکنان بودید، در این روزهای سخت پیش رو نیز در کنار ما و مجموعه استقلال بوده و مانند گذشته استین ها را بالا زده و برای سرافرازی استقلال به تلاش خود ادامه دهید.

برادرم،در روز مقدس پاسدار یادآور می شوم:

قطعا عهد و پیمانی که با هم برای سربلندی و ساختن استقلال رویایی و کسب ستاره سوم بستیم و هم قسم شدیم همانند دو سرباز تا اخرین توان برای شادی دل میلیونها هوادار عزیزمان بجنگیم را فراموش نکرده اید.
بی شک حضور مجدد در کنار هم، درایت جنابعالی و نیز اتحاد و همبستگی تمام ارکان باشگاه (فارغ از همه اختلاف نظرات گذشته ما در راهبرد و نه در ارمانها)، موجبات بهبود امور، حل مشکلات باشگاه و خوشحالی و شادی دل هواداران میلیونی استقلال را فراهم خواهد ساخت.

بدیهی است پس از کسب بهبودی اینجانب در اولین فرصت، در کنار جنابعالی و دیگر اعضای محترم هیات مدیره تشکیل جلسه داده و باهماهنگى ریاست محترم مجمع نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام نموده و فصل جدیدی از باشگاهداری نوین را با طرحها و برنامه های گسترده در مجموعه استقلال بزرگ اغاز  خواهیم کرد.
در ادامه این مسیر طولانی، همه عزیزان و هواداران در کنار ما خواهند بود. در اینجا باید مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های برادر عزیزم جناب اقای فتح الله زاده در دوران تصدی مدیریت باشگاه ابراز داشته و ارزو دارم بهبودی خویش را هر چه زودتر به دست آورده و بتوانیم از تجربیات گرانبهاى ایشان بهره مند گردیم.

در پایان لازم می دانم از حمایت ها،راهنمایی ها و اعتمادی که وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سلطانی فر  به هیات مدیره استقلال و اینجانب داشته صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

برادر شما اسماعیل خلیل زاده، سوم شعبان المعظم از قرنطینه پزشکی-رشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار