PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
destentor نامزدهای زیباترین اتفاقات فصل فوتبال هلند را معرفی کرد که پوکر رضا قوچان‌نژاد نیز در این بین حضور دارد.
کیهان ورزشی-
به نقل از تلگراف، رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که در تابستان به لیگ هلند برگشت و به تیم زوله پیوست، توانست در اولین دیدار خود برای این تیم چهار گل به ثمر برساند و بعد از یک بازی در رده سوم جدول گلزنان لیگ هلند قرار داشته باشد. او اولین بازیکنی در تاریخ لیگ هلند لقب گرفت که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی می‌آید و موفق می‌شود چهار بار برای تیمش گلزنی کند. 

*بعد از ظهر جادویی قوچان‌نژاد

بعد از ظهرهایی وجود دارد که به عنوان یک فوتبالیست هر چه لمس می کنید به طلا تبدیل می شود. در ۱۵ سپتامبر ، رضا قوچان نژاد چنین روزی را تجربه کرد. در دقایق اول حضور در تیم PEC Zwolle ، او بلافاصله کتاب تاریخ سازی در این تیم را نوشت، با گلزنی به عنوان یک بازیکن تعویضی او توانست چهار بار دروازه والویک را باز کند و یک رکورد بزرگ از خود خلق کند. البته به این بازیکن ایرانی اجازه داده شد توپ بازی مسابقه را بعد از ظهر به خانه ببرد.

با نزدیک شدن به پایان فصل جاری فوتبال هلند و تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، destentor کمی زودتر از فصول قبل نامزدهای زیباترین اتفاقات فصل را معرفی کرده است و کاربران باید زیباترین اتفاق فصل جاری لیگ هلند را انتخاب کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار