PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۳۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
اشتباهات عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث شده این باشگاه در طول یک فصل حدود ٢٢میلیارد بابت سرمربی خود بپردازد.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، در روزهایی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات مالی فراوان بود و نمی‌توانست دستمزد مربی خارجی خود بپردازد، مدیران این باشگاه طی اقدام عجیبی حاضر به پرداخت ۶ میلیارد تومان شدند تا گل‌محمدی را به خدمت بگیرند.

در نیم فصل لیگ نوزدهم و پس از اینکه کالدرون ایران را ترک کرد، انصاری‌فرد مذاکرات فشرده‌ای انجام داد تا رضایت نامه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را کسب کند اما از آنجایی که مسئولان باشگاه شهر خودرو با این مساله مخالف بودند، درخواست مبلغ سنگینی کردند تا بلکه پرسپولیسی‌ها از خواست خود منصرف شوند اما انصاری‌فرد که بر خود الزام کرده بود گل‌محمدی را جذب کند، در نهایت موافقت کرد طی دو فقره چک، ۶میلیارد درخواستی شهر خودرو پرداخت شود.

با اینکه پرسپولیسی‌ها جذب گل‌محمدی را موفقیت بزرگی برای خود می‌دانستند اما به نظر می‌رسد حضور این مربی در پرسپولیس، از نظر اقتصادی آنچنان هم به صرفه نبود. یکی از مهمترین دلایل جدایی کالدرون پرداخت نشدن دستمزدش در موعد مقرر بود که این نشان می‌داد باشگاه پرسپولیس در چه اوضاع مالی به سر می‌برد و در ادامه باشگاه متعهد به پرداخت ۶میلیارد تومان به خاطر رضایت نامه گل‌محمدی هم شد. به این مبلغ باید ٣میلیارد تومان دستمزد گل‌محمدی را هم اضافه کرد.

اینکه محمد حسن انصاری‌فرد در روزهایی که مدعی بود باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد، چطور به خود اجازه داد باشگاه را ٩میلیارد تومان دیگر متعهد کند؟ سوال بی جوابی است. پرسپولیس اگر به موقع مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را پرداخت کرده بود، قطعا این مربی هم نمی‌توانست جدا شود و طلب کل مبلغ قراردادش را کند. حالا پرسپولیس به لطف هنر مدیریتی مدیرعامل سابق خود، در یک فصل باید ٨۵٠هزار دلار (که ٣٠٠هزار دلار آن پرداخت شده) به کالدرون بپردازند و ٩ میلیارد تومان هم برای گل‌محمدی کنار بگذارند. یعنی به عبارت ساده پرسپولیس در یک فصل حدود ٢٢میلیارد فقط بابت سرمربی خود باید هزینه کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
سلام، سال نو مبارک
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار