PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
در حالی که ادعا می‌شد اشرف حکیمی قراردادی تازه با رئال مادرید به امضا رسانده است اما با تکذیب این خبر آینده این مدافع همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
کیهان ورزشی(بخش خارجی)-

اشرف حکیمی این روزها به صورت قرضی در بورسیا دورتموند توپ می‌زند و بر خلاف ادعاهای منتشر شده قرارداد جدیدی با رئال به امضا نرسانده است. پیش از این مارکا مدعی شده ملی پوش مراکشی به تازگی قراردادی امضا کرده که او را تا سال 2023 در مادرید ماندنی می‌کند. با این حال الخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های این بازیکن تاکید کرد که چنین اتفاقی نیافتاد و باید یک بار دیگر جلساتی برای مذاکره بعد از پایان همه‌گیری ویروس کرونا با سران مادریدی برگزار شود.

کامانو در این باره گفت:«خبر تمدید قرارداد حکیمی بی‌اساس است. قرارداد این بازیکن همانی است که در سال 2017 بستیم و تا سال 2022 اعتبار دارد.فعلا باید منتظر باشیم و بعد از پایان کرونا باید با مسئولین رئال و دورتموند جلسه داشته باشیم.»

مدافع 21 ساله مراکشی در دوران دو ساله حضورش در آلمان عملکرد خوبی داشته و یکی از بازیکنان ثابت تیم لوسین فاوره به شمار می‌رود. حکیمی در مسابقات این فصل در 22 بازی به میدان رفته و سه گل نیز زده است. ضمن این که توانسته 10 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. او در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز 8 بار به میدان رفته و 4 گل زده است و همین درخشش‌های باعث شده تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن وضعیت او را زیر نظر داشته باشند.

دورتموندی‌ها امیدوارند این بازیکن را باز هم در ترکیب خود نگه دارند. با این حال حکیمی به تازگی گفته است که دوست دارد به مادرید برگردد و زیر نظر زیدان بازی کند.

*آرمین زمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار