PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۳۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کیهان ورزشی-

مهدی محمد نبی سرپرست دبیری فوتبال که بازگشتش به فدراسیون حسابی خبرساز شده، در واکنش به اتفاقات اخیر فوتبال و تهدیدهای کنفدراسیون فوتبال اسیا عنوان داشته: "فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکى با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته اما متاسفانه سورفتارهایی در داخل کشور صورت گرفته که با مقاصد خاص، منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظر نمی گیرند."

نبی همچنین یاداور شده: "کنفدراسیون در این نامه ها موضع گیرى له یا علیه شخص خاصى نداشته و تنها ایراد شکلى به تشریفات و رویه ادارى عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستى مثل کنفدراسیون کاملا طبیعى و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بى تقوایى هایى صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستى منتقل شده است."

عین همین اتفاقات قبل از نوروز در کاراته رخ داد، آنجا هم عده ای که منافع خود را بر منافع ملی ارجح می دانستند با ارسال ایمیل و برخی اطلاعات نادرست کاری کردند که یک کرسی مهم بین المللی از ورزش ایران گرفته شود.

متاسفانه از این دست "خیانت ها" یا به قول اقای نبی "بی تقوایی ها" در ورزش ایران بسیار است که ریشه اش در نبود نظارت و در نگاه کلی تر نبود مدیریت درست و اصولی در کلان ورزش است.

کجای دنیا سراغ دارید که عده ای در ورزش به محض انکه میز و صندلی یا منافعشان را از دست می دهند، به کشور خود پشت می کنند و بدون ترس و واهمه مشتی اطلاعات غلط تحویل نهادهای بین المللی می دهند و اسباب دردسر ورزش کشور خود می شوند؟!

اگر قرار بود وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک کار خود را درست انجام دهند، حتما دنبال این ماجرا را می گرفتند تا یکبار برای همیشه پرونده دشمنان ورزش بسته شود.

*محمود محمدی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
United States
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
بي تقوايي ديگر چيست ورزش كه با تقوا نميخواهد متخصص ميخواهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار