ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۵۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
بار دیگر یک برنامه ورزشی سیما جنجال‌ساز شد.
کیهان ورزشی-

باشگاه پرسپولیس نسبت به برخی مصاحبه ها درباره پیشکسوتان خود بویژه همایون بهزادی واکنش رسمی نشان داد.
در بخشی از بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «ما پیگیر و قائل به حضور در این بازی نبوده‌ایم؛ مشی‌مان هم مشخص است. ما احترام می‌گذاریم. به هرکسی که در این کشور خشتی را روی خشت گذاشته و باعث پیشرفت و بهبود شرایط فوتبال ایران شده است، اما سوال اینجاست که چرا پیشکسوتان محترم و بازیکنان بزرگ سابق فوتبال ایران که به اردوگاه رقیب تعلق دارند، احترام پیشکسوت‌ترهای خود را حفظ نکرده و علیه آنها الفاظی چنین سخیف و‌ زشت را به زبان آورده و جامعه هواداری ما را آزرده کرده‌اند؟»

اعتراض این باشگاه مشخصا به مصاحبه یکی از پیشکسوتان فوتبال بوده است، اما اگر بخواهیم این جنجال و این تفرقه اندازی میان طرفداران فوتبال را بررسی کنیم باز هم می رسیم به این موضوع که؛ برخی برنامه سازان سیما همچنان به حرکت در مسیر ایجاد حاشیه و اختلاف بین اهالی ورزش و طرفداران باشگاههای مختلف گام بر می دارند و از ابزاری که در اختیارشان قرار گرفته به درستی و در جهت منافع ورزش استفاده نمی کنند که در داستان اخیر هم، علت چنین جنجالی پخش یک برنامه تلویزیونی بوده است.
بارها نوشته ایم و بار دیگر تاکید می کنیم تا وقتی نظارت درستی بر عملکرد برخی برنامه ها نباشد، ورزش نه تنها سودی از آن برنامه ها نمی برد بلکه فضای آن نیز پر حاشیه و مخرب خواهد شد.
برچسب ها: صدا و سیما ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار