PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
رئیس لالیگا از دو تاریخ احتمالی برای شروع لالیگا و دیگر کشورهای اروپایی خبر داد.
کیهان ورزشی-
لالیگا نیز مثل دیگر لیگ های معتبر اروپایی به دلیل شیوع کرونا نزدیک به یک ماه است که تعطیل شده و سرنوشت ادامه بازی ها نامشخص است. بحث نیمه تمام ماندن لالیگا منتفی شده و گمانه زنی های مختلفی در مورد شروع مجدد فوتبال مطرح شده است.

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با نشریه گاتزتا دلو اسپورت و در مورد تاریخ احتمالی از سرگیری بازی ها گفت:« ما بحث از سرگیری فوتبال را مدنظر داریم. در اسپانیا و همچنین دیگر کشورهای اروپایی در تلاشیم تا 29 می(9 خرداد) و یا 6 ژوئن(17 خرداد) تاریخ شروع مجدد رقابت ها باشد.

برای لیگ قهرمانان و لیگ های اروپا نیز چندین گزینه مطرح است. اگر 28 می بازی ها شروع شوند، لیگ قهرمانان می تواند از ماه جولای ادامه پیدا کند. در صورتی که لیگ ها از 6 ژوئن شروع شوند، می توان هر دو را تا 31 جولای به اتمام رساند اما اگر شروع مجدد فوتبال به 28 ژوئن(8 تیر) موکول شود، لیگ ها در جولای و لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم در آگوست تمام خواهند شد.

در این تاریخ ها می توان انتظار داشت که تمرینات و مسابقات با رعایت پروتوکل های بهداشتی از سر گرفته شوند. همچنین قصد نداریم پایان لالیگا به بعد از ماه آگوست موکول شود و طبیعتا تقویم بازی های فصل بعد، دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.»

تباس در مورد احتمال نیمه تمام ماندن فصل گفت:« خیر؛ در حال حاضر اصلا چنین بحثی مطرح نیست. این فرضیه ای است که روی آن فکر نکرده ایم. هدف ما به اتمام رساندن لالیگاست و احتمالا پشت درهای بسته و بدون تماشاگر. جالب است که بیشتر باشگاه هایی که در قعر جدول قرار دارند و در تلاش برای عدم سقوط هستند، خواستار ادامه فصل شده اند. به آنها اطمینان می دهم که هیچ اراده ای برای باطل شدن فصل وجود ندارد و اگر کسی این بحث را مطرح می کند، تنها برای منافع شخصی خودش است.»

برچسب ها: لالیگا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار