PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان را در ادامه بخوانند:

- به دنبال عدم برگزاری مراسم بیست و دومین سالگرد درگذشت سیروس قایقران فوتبالیست فقید تیم ملی ایران ، ملوان ، استقلال انزلی و کشاورزتهران به دلیل شیوع ویروس کرونا ، خانواده و دوستان آن مرحوم دراقدامی خیرخواهانه ، بسته هایی حاوی لوازم مایحتاج مردم را تهیه و بین افراد بی بضاعت توزیع کردند.
- اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد مسابقات گزینشی این ورزش برای ورود به بازیهای به تعویق افتاده المپیک توکیو ، بدون تغییر شهرهای میزبان در سال 2021 برگزار خواهد شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا (afc) ، اعلام کرد  از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان از تکنولوژی var (ویدئوچک) استفاده خواهد کرد.
- الکساندر جفرین رئیس یوفا گفت نمی توان درپی شیوع ویروس کرونا لیگ های فوتبال کشورها را نیمه تمام رها کرد و به استقبال بازیهای فصل آتی رفت. وی ادامه داد : به عنوان مثال مگر می شود پیشتازی چشمگیر تیم لیورپول در لیگ انگلیس وهمچنین یکه تازی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه دراین فصل را نادیده گرفت و حکم تعطیلی مسابقات را صادر کرد.
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان ازجمله تیمهایی است که باوجود تعطیلی مسابقات بوندس لیگا و هشدار سازمان جهانی بهداشت به خاطر شیوع ویروس کرونا، تمریناتش را با حضور اغلب بازیکنان بارعایت فاصله آغاز کرد. بایرنی ها در سه جبهه مسابقات بوندس لیگا , لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی شانس قهرمانی دارند.
بسته خبری روز سه‌شنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- دولورس سالاکاریو ، مادر 82 ساله پپ گوآردیولا   مربی پرافتخاراسپانیایی و سرمربی فعلی تیم فوتبال  منچسترسیتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دربیمارستانی در بارسلون درگذشت.
- رادومیرآنتیچ سرمربی صربستانی که سابقه هدایت تیمهای آتلتیکو ، رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه داشت در71 سالگی درگذشت .
- برانکو سرمربی سابق پرسپولیس که با هدایت خود سه قهرمانی پیاپی را برای این تیم درلیگ برتر رقم زد خطاب به مدیران فعلی این باشگاه گفت : خیلی ناراحتم که این را می گویم اما آینده خوبی در انتظارفوتبال ایران نیست . متاسفانه عده ای درحال واردکردن ضربه های غیرقابل جبرانی به فوتبال ایران هستند. بارها گفته ام که بخشی ازقلب و وجودم متعلق به ایران است.
- علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت : تعویق المپیک فرصتی برای مصدومان ورزش کشورمان است اما اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم همین فرصت ها ممکن است به تهدید تبدیل شود.درجلسات آینده در خصوص حضور چشمگیر ورزشکارانمان در المپیک به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

بسته خبری روز سه‌شنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- احسان حدادی بهترین پرتابگر دیسک ایران و آسیا که نامش در جهان بر سر زبانها افتاد پس از ده روز تحمل درد و رنج بیماری کرونا به بهبودی کامل رسید.
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم  فریبرز اسماعیلی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های عقاب و استقلال تهران در 79 سالگی دارفانی را وداع گفت . مصیبت وارده را به جامعه ورزش کشور و به ویژه فوتبال  و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم . روحش شاد یادش گرامی باد.
- با اعلام شرایط اضطراری به خاطر شیوع بیماری کرونا درژاپن ، مشعل "المپیک به تعویق افتاده 2020 توکیو" از دید عموم مردم خارج شد.
- باتوجه به شیوع ویروس کرونا ، فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" تصمیم گرفته به فدراسیون های عضو ، این اختیار را بدهد که ابتدا فصل فوتبالی خود را به پایان برسانند، سپس  مهلت نقل و انتقالات تابستانی را تغییر دهند و سرانجام اینکه قرارداد بازیکنان را برای مدت دلخواه تمدید کنند.
- درآستانه حلول ماه مبارک رمضان (6 اردیبهشت 99) کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید اسپانیا ویکی از سه گلزن برتر این فصل رقابتهای لالیگا، تصویری ازخود هنگام افطار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
- طی حکمی از سوی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی به عنوان سخنگوی این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار