PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: تکرار بازی با سپاهان قانونی نیست
کیهان ورزشی- 

مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه سپاهان مبنی بر استیناف خواهی بعد از اعلام رای دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس که قرار بود در اصفهان برگزار شود باید بگویم که گزارش ناظر بازی، داور بازی، بازیکنان، مربیان و مدیرعامل سپاهان وجود دارد. کمیته انضباطی هم به درستی و با مستندات، حکمی قانونی را صادر کرده که افکار عمومی هم از این رای قانع شده است.

وی ادامه داد:کمیته استیناف هم با توجه به مستندات موجود در پرونده تصمیم سختی برای اعلام رای ندارد. ما کاملا پیگیر این پرونده هستیم و از طرفی هم به اعضای محترم کمیته استیناف اعتماد کامل داریم که با نگاه حقوقی و به صورت قانونی رای را صادر خواهد کرد.

خواجه‌وند تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که اخیرا از سوی سرپرست باشگاه سپاهان انجام شده عنوان شده که حاضر به انجام بازی در زمین بی‌طرف و یا بازی در ورزشگاه آزادی هستند! این حرف قطعا به دلیل عدم تسلط به مسائل حقوقی و نداشتن نگاه حقوقی مطرح شده و با حداقل اطلاعات حقوقی هم می‌توان متوجه شد که چنین موضوعی قانونی نیست. این اظهار نظر فاقد پشتوانه حقوقی و عوامانه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار