PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش از انجام تست کرونا از یکی از ملی پوشان کاراته خبرداد.
کیهان ورزشی-

امیرعباس لشگری در این باره اظهار کرد: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته‌کای پُر افتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد، بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم.

او ادامه داد: در این رابطه سی‌تی‌اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از ایشان گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام بشود. همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشترتست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر
هم مشکلی وجود نداشت.

لشگری اضافه کرد: از همسر آقای گنج‌زاده نیز سی‌تی‌اسکن و تست کرونا گرفته شد چراکه یکی از بستگان ایشان مشکوک به کرونا بوده است؛ در نتیجه از آقای گنج‌زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست‌ها مشخص شود.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته تصریح کرد: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد، اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از ایشان است. از طرفی با توجه به اینکه گنج‌زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده‌های کم بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار