PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۳۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان را در ادامه بخوانند:

- فدراسیون بین المللی والیبال قراراست روز یازدهم اردیبهشت طی جلسه ای درخصوص برپایی مسابقات آتی لیگ ملت های جهان (لیگ جهانی) تصمیم گیری کند. ازطرفی شنیدیم که ایتالیا به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا دراین کشور از حضور در پیکارهای لیگ جهانی انصراف داد.
- با اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب و پیرو بخشنامه ستادمبارزه با کرونا و وزارت بهداشت برگزاری تمامی فعالیت های ورزشی در این مجموع (انقلاب) تا روز شنبه 30 فروردین ماه 99 ممنوع شد.
- خاویرتباس رئیس مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا برای شروع مجدد لالیگا دوتاریخ 9 و 19 خرداد را اعلام و تاکیدکرد برنامه ای برای نیمه کاره گذاشتن این رقابتها نداریم.
- مجید حسینی مدافع ایرانی باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه باعملکرد خوبی که داشت مسئولان این تیم رامجاب کرد تا قراردادش را برای مدتی طولانی تمدیدکنند. وی درسال 2018 باقراردادی 2 ساله از تیم استقلال به تراپوزان پیوسته بود.

بسته خبری روز پنجشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- به نوشته روزنامه لاگازتادلااسپورت چاپ ایتالیا مقامات پیکارهای فوتبال سری آ این کشور قصددارندحکم شروع تمرینات تیمها را به آهستگی و با حفظ فاصله اجتماعی صادرکنند.آنها سه تاریخ 4 - 11 و 29 خرداد رابرای شروع مجددبازیهاپیشنهادداده اند.
- مهدی شریفی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با اشاره به این که با بازی در یک نیم فصل دراین تیم تنها ده درصد ازمبلغ قراردادش راگرفته اعلام کرد به رغم احترامی که برای هواداران این تیم قائلم دوست ندارم درصورت عدم پرداخت باقی مطالباتم کار به شکایت بکشد.
- جیمی گریوز برترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام انگلیس به دلایل نامعلوم دریکی ازبیمارستانهای لندن بستری شد و تحت مداوا قرارگرفت.
- معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان باارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران  هرتمرین تیمی و انفرادی  توسط باشگاه های رسمی کشور را ممنوع و اعلام کرد با متخلفین به شدت برخورد خواهدشد.
- کنفدراسیون والیبال اروپا درنظرداردبسته کمک مالی بالای یک میلیون یورویی به تیمهای باشگاهی این قاره را به مرحله اجرا درآورد.
- روسای باشگاه منچسترسیتی هدایایی که برای کودکان شهر منچستر در طول دوران قرنطینه در نظر گرفته بودند دراختیار خانواده هاشان قراردادند.

بسته خبری روز پنجشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- درپی شیوع ویروس کرونا و با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در سراسر جهان  ارزش تیمهای پنج لیگ معتبر انگلیس - آلمان - اسپانیا - فرانسه و ایتالیا سقوط داشت به ویژه تیمهای لیگ جزیره که بیشتر ازهمه متحمل ضررو زیان شدند.
- نام ایران در جدول تیمهای فوتسال  کماکان باکسب 1603 امتیاز در صدر قاره آسیا دیده می شود. فوتسال ایران در جمع تیمهای جهان نیز عنوان ششم را پس از کشورهای برزیل - اسپانیا - آرژانتین - روسیه و پرتغال در اختیاردارد.
- در رنکینگ جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا که براساس طرح فیفا تنظیم و منتشر می شود ایران بعد از ژاپن درمکان دوم آسیا بسر می برد این در حالی است که کشورمان در جدول جهانی در رده سی و چهارم قراردارد.
- سیدکریم موسوی دروازه بان دو دهه  60 و 70 باشگاه صنعت نفت آبادان براثرسکته قلبی دارفانی را وداع گفت. مصیبت درگذشت این سنگربان فقید خوزستانی را به جامعه ورزش استان و آبادان و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم . روحش شاد یادش ماندگار.
- داریوش شجاعیان هافبک هجومی استقلال که در مسابقه نیم فصل اول لیگ امسال برابر سایپا به شدت دچار مصدومیت شده بود پس از چند روز استراحت طبق دستور پزشک دورجدید تمریناتش را آغازکرد.
- مسابقات جهانی کانوپولو که قراربود شهریورماه آینده در ایتالیا برگزارشود به دلیل شیوع ویروس کرونا اردیبهشت ماه 1400 با هشت ماه تاخیر انجام خواهد شد.
- مسئولان مسابقات تنیس ویمبلدون اعلام کردند بعد از لغو این پیکارها درسال 2020 مبلغ 141 میلیون دلار از بیمه غرامت دریافت خواهند کرد.مسابقات این دوره درسال 2021 برگزار خواهدشد.
- اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران متشکل از سلطانی - زارعی - میری - رستمی - مرادی - موسوی - معتمدی - هاشمی - قدمی - داودی - قشقایی و صالح چراغی این روزها برای کسب آمادگی مطلوب جهت شرکت درمسابقات آسیایی به صورت انفرادی تمرین می کنند.مسابقات امسال قراربود روز 15 فروردین برگزارشودامابه تعویق افتاد.
- پیکارهای دو ومیدانی جهان که قراربود درسال 2021 به میزبانی شهراورگون آمریکا برگزار شود به خاطرشیوع بیماری کرونا به تاریخ 15 تا 24 جولای 2022 موکول شد. این تصمیم پس از تغییر زمان بازیهای المپیک وهمزمان نشدن این دو رویداد بزرگ گرفته شد.
- اتحادیه جهانی کشتی به تمامی فدراسیون های عضو توصیه کرده است  رویدادهای ملی خودرابه منظور اطمینان از سلامتی ورزشکاران لغوکنند . دراین میان کشورمان نیز به گفته امامی سخنگوی جدید فدراسیون تصمیم گرفت براساس اقدامات اتحادیه جهانی و هشدار ستاد مقابله با کرونا ازفعالیت و تمرینات کشتی گیران جلوگیری نماید .
- مهدی ترابی هافبک هجومی و گلزن پرسپولیس که دریک نظر سنجی با اکثریت آرا بهترین بازیکن فوتبال ایران درسال 1398 شده بود جایزه خودرا ازمهدی محمدنبی دبیرکل تازه فدراسیون فوتبال دریافت کردتاسال جدید را با این اتفاق خوب آغازکند.
- سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال قصددارد پس از باز شدن دفاتر صرافی های تهران مطالبات دوبازیکن خارجی این تیم یعنی ملیچ و دیاباته را پرداخت تا شرایط بازگشت این دوبازیکن دردورتازه تمرینات استقلال فراهم شود. تصمیم بعدی مدیراستقلال پرداخت قسمتی از مطالبات دیگر بازیکنان این تیم است.
- علیرضا خسروی رئیس فعلی فدراسیون ووشو طی حکمی ازسوی مسعودسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان جانشین اسبقیان به عنوان مدیرکل امورمشترک فدراسیونها معرفی و مشغول به کارشد.خسروی قبل ازاین برای مدتی سرپرست امورمشترک فدراسیونهابود.
- آلیاندرو دومینیگز رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از جانی اینفانتینو رئیس فیفا خواست که صندوق حمایت از فدراسیونهای آسیب دیده دربحران ویروس را راه اندازی کند. رئیس فیفا قبلا پیشنهاد کمک به باشگاه های جهان را به همین منظور ارائه داده بود.

بسته خبری روز پنجشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- تمامی بازیکنان شاغل درلیگ برتر انگلیس ازجمله علیرضا جهانبخش توپچی باشگاه برایتون با تشکیل یک گروه مبالغی راجمع آوری و آن را برای مقابله با ویروس کرونا به ستاد بهداشت ملی انگلیس اهدا کردند.
- سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته ایران به اتفاق همسرش درمحل ستاد کرونا ازناحیه ریه مورد آزمایشات پزشکی قرارگرفتند تا ظرف سه روز آینده پاسخ این تست اعلام شود.
- سیدجلال حسینی بازیکن تیم پرسپولیس به مناسبت نیمه شعبان دوهزاربسته موادغذایی و بهداشتی و همچنین ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان شهرانزلی اهدا کرد. وی همچنین دراعیاد اخیر هرشب 400 غذای گرم بین افراد بی بضاعت توزیع کرد.
- پائولو مالدینی بازیکن اسبق میلان و تیم ملی ایتالیا وفرزندش دانیل که به خاطر مبتلا به ویروس کرونا در یک بیمارستان بستری شده بودند پس از بهبودی  به منزل بازگشتند.

*کامبیز هوشمند
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
خبر تکراری زیاده مالدینیو چند دفعه تکرار میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار