PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
- اینفانتینو رئیس فیفا خطاب به فدراسیونهایی که خواهان شروع لیگهای نیمه تمام فوتبال خود هستند گفت سلامت انسانها اولویت اصلی ماست . هیچ فوتبالی ارزش جان یک انسان را ندارد باشگاه ها و لیگ ها بدانند شروع فوتبال درآینده نزدیک اقدامی غیرمسئولانه است.
- با پیگیری فدراسیون تنیس روی میز تاریخ ثبت نام آزمون بین المللی داوران تمدید شد  . برهمین اساس متقاضیان جدید می توانند تا 27 فروردین ماه بارعایت شرایط مندرج در بخشنامه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. آزمون بین المللی داوری پنجم تیرماه به صورت آنلاین برگزارخواهدشد.
- پس از جمع بندی رنکینگ سه دور از بازیهای سال 98 پینگ پنگ رده بزرگسالان , استانهای البرز و تهران و گلستان در بانوان و استانهای تهران و البرز و اصفهان در رده مردان توانستند عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.
- تست های کرونای روح الله رستمی دارنده مدال پاراوزنه برداری جهان و همچنین علی محمدیاری نایب قهرمان پرتاب دیسک معلولین جهان مثبت اعلام شد و آنها طبق دستور پزشک دوره مداوای قرنطینه خانگی را شروع کردند.
-  فدراسیون فوتبال تونس با انتشار بیانه ای اعلام کرد که به هیچ وجه به تمام کردن لیگ نیمه کاره خود فکر نمی کند بلکه در تلاش است با دستور فیفا مسابقات را تحت هر شرایطی به پایان برساند.
- امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درواکنش به شایعه هدایت تیم ملی توسط کالدرون آرژانتینی مربی سابق پرسپولیس گفت : دراگان اسکوچیچ کماکان سرمربی تیم ملی ایران است و بحثی درباره تغییر او وجودندارد.
- ذبیح الله پورشیب کاپیتن تیم ملی کاراته گفت سال گذشته موفق به کسب چهارمدال طلا و دو مدال نقره برای کشورم شدم و باتوجه به تعویق یک ساله المپیک هرگز از کسب سهمیه المپیک ناامید نخواهم شد.
- با آن که بیش از یکماه از تعویق رقابت های بسکتبال آمریکا به دلیل شیوع بیماری کرونا می گذرد ان بی ای (nba) ازتیمهای حاضر درلیگ خواسته تا حقوق کامل بازیکنان خود را پرداخت کنند. 
بسته خبری روز جمعه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- جیدون سانچو ستاره تیم آلمانی دورتموند که سابقه بازی درتیم منچسترسیتی را هم در کارنامه دارد حاضر است در تیم منچستر یونایتد توپ بزند چرا که تیمهای لیورپول و چلسی هیچ علاقه ای به جذب او ندارند.
- کمیته اجرایی و هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گرفتند به ورزشکارانی که درسال 2021 حداقل شرایط سنی را دارا باشند مجوزحضور در این رقابت ها راصادرکنند.
- آبیدال ستاره سابق بارسلونا با انتشار ویدئویی درصفحه شخصی اش که درآن صدای مهدی یراحی خواننده کشورمان به عنوان موذن شنیده می شود نوشت : سالیان سال است که صدای اذان دراسپانیا ممنوع شده است اما اخیرا دوباره این صدای زیبا بازگشت اذان زیباست و حس فوق العاده ای دارد سبحان الله الله اکبر......
- شهرهای میزبان مسابقات یورو 2020 ازجمله رم و بیلبائو تصمیم دارند به دلیل شیوع ویروس کرونا ازمیزبانی این مسابقات انصراف دهند.
- ورزشکاران ملی ایران برای مبارزه با کرونا و پایان تحریم های ظالمانه آمریکا به کمپین پنج میلیون امضا برای سازمان ملل پیوستند. قرار است ملی پوشان رشته های ورزشی مختلف علاوه برجمع آوری امضا , این متن رابخوانند ودرفضای مجازی به اشتراک بگذارند.
بسته خبری روز جمعه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- سایت البوابه عراق از کاربران خود خواست بهترین هافبک بازیساز تاریخ فوتبال این کشور را انتخاب کنند که نام بشار رسن هافبک فعلی پرسپولیس دراین نظرسنجی دیده می شود.
- باکمال تاسف و تاثر با خبرشدیم دکتر مجتبی عابدیان ازپزشکان فداکار و مدافع سلامت و از مربیان و پیشکسوتان تنیس روی میز مازندران درگذشت . مصیبت وارده را به جامعه ورزش مازندران و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم . روحش شاد یادش گرامی باد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار