PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- برگزارکنندگان المپیک توکیو اعلام کردند که به دلیل همه گیرشدن ویروس کرونا برنامه ای برای تعویق دوباره این بازی ها ندارند. آنها روز 23 ژوئیه 2021 را به عنوان افتتاح بازی های المپیک درنظرگرفتند.
- یکی از مسئولان ستادفرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران خبرداد تا زمانی که امکان ابتلا به بیماری کرونا به صفر برسد ازبرگزاری مسابقات ورزشی جلوگیری خواهدشد.
- فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد کریستین رونالدو و سایر بازیکنان تیم ملی و کادرفنی نصف پاداش خودرا برای راهیابی به جام ملت های اروپا 2020 بخشیدند.
- گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کردتمام بازیکنان شاغل در رده های مختلف برای شروع احتمالی تمرینات باید تست کرونا را انجام دهند.
- مارک ویلموتس مربی سابق تیمهای ملی بلژیک و ایران پیشنهاد باشگاه آنتورپ را برای مربیگری ردکرد چرا که او تصمیم دارد با باشگاه فنرباغچه ترکیه وارد مذاکره شود.
- احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال با شرکت درمناظره تلویزیونی اعلام کرد درباشگاه های بزرگ این مردم هستند که سهامدار محسوب می شوند. ما به دنبال خصوصی سازی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس هستیم .استقلال باید سالی 200 تا 300 میلیارد درآمد داشته باشد.
- یکی ازورزشگاه های آماده شده قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 مدرن ترین ورزشگاه درجهان است که نظیرش را تاکنون بشردرخواب هم ندیده است. قسمت زیرین این ورزشگاه به شکل کره زمین موزه است وبازیها هم روی سقف این موزه برگزار می شود.این ورزشگاه 80 هزارنفری کولرداراست که دمای آن روی 27 درجه تنظیم شده است.
- قیچی برگردان آرات حسینی نابغه نونهال مازندرانی که متولد بابل است مورد تمجید بزرگان فوتبال جهان ازجمله لیونل مسی ستاره بارسا قرار گرفت .
- احمدرضا عابدزاده سنگربان اسبق تیم ملی و سه باشگاه تام اصفهان , استقلال و پرسپولیس تهران تصمیم گرفت تیمی در رده بزرگسالان بانام اف سی عابدز راه اندازی کند.
بسته خبری روز سه شنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- وزارت ورزش و جوانان درتلاش است جذب بازیکنان خارجی ازسوی دوتیم استقلال و پرسپولیس را ممنوع کند تا بااین کارازافزایش بدهی های خارجی که هرسال برمبلغ آن افزوده می شود جلوگیری نماید.
- سایت کالچو مرکاتو چاپ ایتالیا به اطلاع باشگاه یوونتوس رساند که یوونتوس کاملا به قرارداد با یووه پابند است و به آن احترام می گذارد و قصد ترک این باشگاه رابه این زودی ها ندارد. درایتالیا خبرهایی مبنی بر مذاکره رونالدو با رئال برای بازگشت به تیم سابق منتشر شد که باعث نگرانی تورینی ها شده بود.
- سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خبرداد برای برپایی پیکارهای لیگ برتر نیمه دوم اردیبهشت ماه تصمیم خواهیم گرفت ضمن آن که تا پایان این ماه امکان برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد.
- مونتاگلیانی نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) , و رئیس کونکاکاف اعلام کرد احتمال دارد بازیهای بین المللی فوتبال تا سال 2021 به تعویق بیفتد.
- مهرزاد خلیلیان رئیس سازمان پزشکی ورزشی گفت تا دهم اردیبهشت ماه نمی توانیم مجوز آغاز تمرینات و مسابقات را صادر کنیم درصورتی تیمها به مستطیل سبز قدم خواهند گذاشت که زنجیره انتقال کرونا کاملا قطع شود.
- شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن اسبق تیم ملی و تیمهای شعاع , عقاب و استقلال را تسلیت گفت .
- باشگاه بارسلونا اعلام کرد برای فروش قرضی بازیکنانی چون پدری , ترینکائو و امرسون ازچند تیم اسپانیایی و ایتالیایی و هلندی و آلمانی پیشنهاددریافت کرده است .
- گفته می شود دوتیم قطری و یک تیم بلژیکی خواهان جذب مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس هستند. در برگه قرارداد ترابی برای پیوستن به پرسپولیس قید شده بود وی درصورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود.
- به گزارش کلوپ اسپورت تیاگو کورتس بازیکن 22 ساله برزیلی که برای تیم گوارانی توپ می زد درتمرین فیزیو تراپی درگذشت .
- هادی عقیلی مدافع سابق تیم ملی و باشگاه سپاهان که برای گذراندن دوره های مربیگری به آمریکا سفر کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موفق به شرکت دراین کلاس نشده است.
- مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران درخصوص مسابقات لیگ تشکیل جلسه دادند و در نهایت تصمیم گرفتند لیگ را به اتمام برسانند . درصورتی که این فدراسیون با باشگاه ها قرارگذاشته بود درصورت عدم بهبودی اوضاع کرونا تا 20 فروردین بازیهارا نیمه تمام به پایان برساند که تغییر تاریخ برگزاری بازیهای المپیک باعث شد روسای این ورزش جلسه روز دوشنبه را در دستورکارخود قرار دهند.
- مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مشورت تصمیم گرفتند ادامه رقابت های لیگ قهرمانان در منطقه غرب را به صورت متمرکز دردو کشور برگزارکنند.
- نشریه اسپانیایی مارکا اعلام کرد با مجوز از باشگاه های لالیگا ماسک های خود را با لوگوی تیمهای فوتبال تولید کرد. این طراحی باعث شده تا اهالی فوتبال ازاین ماسک ها استقبال کنند.
- نشریه "آس"اسپانیا خبردادنمایندگان لالیگا شکایتی را علیه لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال تنظیم کردند وبه دادگاه عالی این کشور ارائه دادند. این شکایت بدین خاطراست که روسای فدراسیون بدون هماهنگی فایل صوتی جلسه 7 آوریل 2020 میان نمایندگان تیمها را در رسانه ها منتشر کردند.
- یک شبکه تلویزیونی انگلیس اعلام کرد لیگ های برتر و دسته های پایین تر این کشور قراراست از 17 خرداد آغاز شود.
- مدیر اجرایی مسابقات فدراسیون بوکس هندوستان از میزبانی این کشور برای برپایی رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا در دو بخش زنان و مردان درماههای نوامبر و دسامبر 2020 خبرداد.
- علی نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرد مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر دی ماه برگزار خواهد شد.قراراست درهمین ماه کشورمان درتهران میزبان تیم ملی هنگ کنگ باشد.
- معاون وزارت ورزش و جوانان گفت با استعفا وجدایی کامران منزوی و اسماعیل خلیل زاده از هیات مدیره استقلال مخالفت شد.
- نشریه الریاضیه عربستان نوشت هیات موقت فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت تعلیق لیگ فوتبال این کشور را تا 11 اردیبهشت تمدید کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار