PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۵۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کیهان ورزشی-

یکی از تصاویری که امروز در اینستاگرام «کیهان ورزشی» منتشر شد بازتاب های فراوانی داشت.

تصویری دیده نشده و یا کمتر دیده شده از خداداد عزیزی ستاره فوتبال ایران در روزهایی که بازیکن ابومسلم خراسان بود.

چهره متفاوت خداداد نسبت به امروز با موهایی تراشیده که برای مخاطبان «کیهان ورزشی» جالب بود.

این تصویر در حاشیه دیدار دو تیم ابومسلم و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ثبت شده است؛ دیداری که به تساوی یک-یک انجامید.

خداداد با مشاهده این تصویر به خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت:«من دو بار در ابتدای فوتبالم و با پیراهن ابومسلم با پرسپولیس بازی کردم. یکبار دو بر صفر باختیم؛ همان مسابقه ای که من یک پنالتی را خراب کردم و سعید عزیزیان توپ مرا گرفت. این عکسی که شما منتشر کرده ایم به دیداری برمی گردد که یک - یک شدیم و من از زاویه بسته به مرحوم نادر باقری گل زدم.»

تصویری دیده نشده و ماجرای روزیکه «خداداد عزیزی» بازداشت شد

وی در ادامه خاطره ای جالب درباره این بازی تعریف می کند:« من سرباز شده بودم و فتحی ها پرونده مرا پیدا کرده و دنبالم بودند. حتی یکبار که مشهد بودم با پاترول سپاه آمدند دم در خانه پدرم دنبالم. خلاصه به عنوان سرباز باید در آنجا بازی می کردم اما دلم با ابومسلم بود. قبل از این بازی ابومسلم با پرسپولیس من از فتحی ها مجوز گرفتم تا به مشهد بروم. آن زمان هم بازیکنان قراردادی نمی بستند و در هر تیمی که اولین بازی را انجام می دادند تا آخر همانجا می ماندند. در مشهد بچه های ابومسلم مرا سیاه کردند و گفتند بیا برویم با پرسپولیس بازی کنیم. اکبرآقای میثاقیان هم سرمربی بود. خلاصه با آنها و با اتوبوس راهی تهران شدم تا با پرسپولیس بازی کنم. یادم هست در خوابگاه شماره یک آزادی بودیم تا فردایش با پرسپولیس بازی کنیم. ماشین دژبان وارد محوطه شد و دنبال من می گشت. حتی با بلندگو اعلام کردند اگر خداداد عزیزی فردا برای ابومسلم برابر پرسپولیس بازی کند بازداشت می شود! من داخل کمد پنهان شده بودم.»

خداداد افزود: «وارد ورزشگاه آزادی شدم و می دانستم جلوی تماشاگران نمی توانند مرا بازداشت کنند. بازی که تمام شد داخل رختکن بازداشت شدم و دو روز هم داخل یک کانتینر بازداشت بودم. بعد هم که رفتم و با فتحی ها قرارداد رسمی بستم. البته قبل از آن هم برای فتح در یک بازی دوستانه برابر پرسپولیس بازی کرده و سه بر یک برده بودیم.»

وی در پایان درباره تغییر چهره اش در طول این سالها گفت: «همه آدم ها به مرور زمان تغییر قیافه می دهند. در این عکس به دلیل آنکه سرباز بودم موهایم را از ته زده بودم.»

*حمید ترابپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار