PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۵۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با مجموع 3 دور از رنکینگ سال 98 رقابت های تیمی مرحله نهایی پینگ پنگ نوجوانان دختر ایران استانهای آذربایجان غربی , بوشهر و مازندران مقام های اول تا سوم رابه خود اختصاص دادند.
- علیرضا فیروز جا شطرنجباز خوب کشورمان در مسابقات بنتر بلیتز کاپ که به صورت آنلاین برگزارشد توانست مگنس کارلسن نابغه شطرنج نروژ و مرد شماره یک جهان را با نتیجه 8/5 بر 7/5 شکست دهد و ضمن انتقام باخت قبلی ازحریف به مقام قهرمانی وجایزه 14 هزار دلاری دست یابد.
- یک خبرنگار مشهور ایتالیایی به نام نیکولو شیرا درمقاله خود ازتمایل باشگاه ناپولی برای خرید سردارآزمون  مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه خبرداد.
- علیرضا جهانبخش در واکنش به اخبار پاداش های جام جهانی و دریافتی کروش گفت : این اخباری که درمورد پاداشهای جام جهانی بیرون می آید هدفدار است و نمی دانم دلیل آن چیست .
- دردیدار رئیس سازمان لیگ کشتی با مسئولان استانی و ورزشی همدان , این استان به عنوان گزینه اصلی میزبانی کشتی آزاد جام باشگاه های جهان انتخاب شد.
- اسکوچیچ مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با سایت فیفا اعلام کرد : ما به زودی آنالیزی ازتیم خودمان و حریفان خواهیم داشت . به دنبال بازیکنان جدیدی هستیم که ممکن است به تیم اضافه شوند. من تصور روشنی از بهبود عملکردایران دارم . جایگاه فعلی ما بد است اما ناامید نیستیم.
- خودروی مزدای امیرحسین صادقی کاپیتن اسبق استقلال مقابل پارکینگ منزلش توسط سارقین دزدیده شد.
- فدراسیون فوتبال آمریکا به خاطر بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا  آکادمی خودرا به صورت رسمی تعطیل کرد.
- دولت آلمان اعلام کرد ورود هواداران به استادیوم های ورزشی تا آخر ماه آگوست (اواسط شهریور) ممنوع است . به این ترتیب بوندس لیگا در صورت ادامه یافتن بدون تماشاگرخاتمه خواهدیافت۰
- تاماش آیان رئیس جهانی وزنه برداری بعد از تعلیق و بحران مالی که برای اوپیش آمد سرانجام استعفا داد تا پس از نزدیک به نیم قرن با تشکیلات فدراسیون جهانی خداحافظی کند جایی که از سال 1976 مقام عالی را به عهده داشت.  
بسته خبری روز پنج شنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- به دنبال دوباشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ تیم یوونتوس هم اعلام کرد خواهان جذب لروی سانه وینگر 24 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه منچسترسیتی است.
- باشگاه بارسلونای اسپانیا قصد دارد تابستان آینده بافروش 9 بازیکن به اسامی راکیتیچ - ویدال - سه مه دو - فیرپو - تودی بو - اوم تی تی - کوتینهو - بریتویت و دمبله مبلغ 145 میلیون یورو به دست آورد.
- نشریه دیلی میل انگلیس خبر داد که کمپانی فناوری آمازون که به دنبال کسب امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام است شانس بالایی نسبت به سایر رقبا ازجمله نایک دارد.
- لوکایوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید به دلیل خروج از قرنطینه توسط پلیس کشورش دستگیر و حالا گزارش آن به مراجع قضایی ارجاع شده است. این احتمال وجود دارد که وی 1275 یورو جریمه  یا سه سال متحمل زندانی شود.
- فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پیش نویس اساسنامه فدراسیون پس از اعمال نظرات و اصلاحات پیشنهادی تکمیل خواهدشد.
- پس ازدستگیری سارقین اموال مغازه و منزل احمدرضا عابدزاده در سلمانشهر مازندران توسط پلیس وی طی مصاحبه ای گفت : چرا سارقی را که 10 پرونده سرقت دارد صحیح و سالم در خیابانها می گردد آقایان مسئول که می دانند این فرد باز هم دزدی می کند چرا دست اینها را قطع نمی کنند؟ شفاف می گویم اگر دزد را در ملکم بگیرم دستش را از مچ قطع می کنم و....
- کیلین ام باپه بازیکن 21 ساله پاری سن ژرمن فرانسه باثبت رکورد 36 کیلومتر بر ساعت سرعتی ترین فوتبالیست جهان لقب گرفت.کریم بلعربی از له ورکوزن آلمان و کایل واکر از منچستر سیتی در این سنجش دوم و سوم شدند.
- فوتسال ایران درجدول رنکینگ هفتگی , باردیگر اول آسیا و ششم دنیا شد.
*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها