PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
تعدادی زیادی از بازیکنان پرسپولیس پست حمایتی خود از مدیران این باشگاه را از صفحه رسمی اینستاگرام خود برداشتند.
کیهان ورزشی-

به نقل از تسنیم، بازیکنان پرسپولیس در صفحه رسمی اینستاگرام خود موضع رسمی‌شان را در مقابل مدیران این باشگاه  نشان دادند. اگرچه برخی از بازیکنان این تیم همچنان حامی مدیران باشگاه خود هستند تا مشخص شود در این زمینه اتحادی بین شاگردان یحیی گل‌محمدی وجود ندارد.

تقریبا سه هفته پیش بود که تعدادی از بازیکنان اسمی پرسپولیس به نام‌های سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا نزد مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی رفتند تا صحبت‌ها و برنامه‌های آنها را بشنوند.

بعد این جلسه سیدجلال که رابطه خوبی هم با هاشمی دارد در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از دو مدیر نامبرده در صفحه اینستاگرامش نیز پستی در حمایت از آنها منتشر کرد و از بقیه نفرات تیمش خواست این پست را در صفحه رسمی خود قرار دهند تا بلکه رسو‌ل‌پناه و هاشمی مورد حمایت هواداران نیز قرار بگیرند.گویا در آن جلسه وعده‌هایی به سرخپوشان داده شد که هیچ یک تا الان عملی نشده است.

با توجه به همین مسئله نفراتی چون خلیل‌زاده، بیرانوند، علیپور، کامیابی‌نیا، رسن، نادری، انصاری،  شیری، عالیشاه و نوراللهی تصمیم گرفتند در یک اقدام مشترک پست اشاره شده را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنند.

در حال حاضر فقط نفراتی چون سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و افشین پیروانی پست حمایتی از مدیران فعلی خود را روی صفحه رسمی‌شان دارند.

این موضوع نشان می‌دهد اکثر بازیکنان پرسپولیس صبرشان در مورد مدیران فعلی این باشگاه تمام شده و منتظر عملی شدن وعده‌ها هستند.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار