PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بازیکن تیم پرسپولیس گفت:‌ تا زمانی که من را بخواهند، می‌مانم.
کیهان ورزشی- 

شجاع خلیل‌زاده در خصوص مشکلات مالی‌ با پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه‌ها به قراردادی که می‌بندند تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت کنند. به جز دو سه باشگاه، دیگر تیم‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند. در ایران پول نمی‌دهند و بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می‌گیرد.

وی در مورد بدهی گذشته‌اش عنوان کرد: 40 درصد پول گرفته‌ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و می‌روند، به خاطر مشکلات مالی است.

بازیکن پرسپولیس افزود: بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی‌آیند چون در کشورهای عربی پول خوبی می‌گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد. باید سازمان‌های بازرسی به این مسئله ورود کنند. استقلال و پرسپولیس نباید مشکلات این چنینی داشته باشند.  

خلیل‌زاده در خصوص ترک پرسپولیس در فصل آینده اظهار داشت: نگفته‌ام 10 میلیارد به من پول بدهید. قرارداد من زیر 2 میلیارد است ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی‌خواهم. من هم زندگی دارم و شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. هواداران می‌گویند بمان. با این وضعیت نمی‌شود ماند. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. تمام بازیکنان پرسپولیس چون قهرمان می‌شوند، بهترین پیشنهادات را دارند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص مذاکره با مدیرعامل باشگاه گفت: هنوز با رسول پناه صحبت نکرده‌ایم. به خاطر مشکلات مالی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. امیدوارم در دو هفته آینده مشکلات حل شود. 

خلیل‌زاده در رابطه با صحبتی که در مورد رفتن داشته است، تصریح کرد: من را تا زمانی که بخواهند، می‌مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می‌شود برود. بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی‌تواند بماند. با من تسویه حساب کنند، می‌مانم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار