PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
بسته خبری روز جمعه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی پیامی به مردم کشورمان حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و برای هموطنان دراین ماه مقدس آرزوی موفقیت کرد.
- وحید هاشمیان ، کریم باقری ، ملادین زگانیر و تونی اوسنیچ به عنوان دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی معرفی شدند.
- تعدادی از فدراسیون های فوتبال درقاره های مختلف ازجمله آسیا به طور جداگانه به فیفا نامه نوشتند و خواستند پیکارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از سال 2021 پی گیری شود.
- به همت فدراسیون تنیس روی میز اولین دوره کلاس آموزش زبان انگلیسی اختصاصی به صورت زنده درشبکه اجتماعی اینستا گرام با حضور 17 مربی وداور کشورمان بامدرسی حمیدرضا صباغیان داور بلوبج و بین المللی آغاز شد. این کلاس روزهای زوج برگزار می شود.
- طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز حمیدرضا صابری و مهدی تکابی روسای هیاتهای پینگ پنگ تهران و اصفهان به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون منصوب شدند.
- علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس گفت در طول دوران قرنطینه باشگاه وسایلی ازقبیل دوچرخه و موادغذایی دراختیار ماگذاشته و هفته ای سه بار نیز با اسکایپ با همه بازیکنان و کادرفنی ارتباط برقرار می کنیم.
- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد درپایان فصل 95 درصد بازیکنان خودرا حفظ خواهیم کرد و فقط 5 درصد ازتیم ما جدا خواهند شد مثل بیرانوند که برای فصل بعد با تیم مورد علاقه اش قرارداد بسته است.
- تعداد زیادی از باشگاه ها در لیگ های مختلف اروپا حلول ماه مبارک رمضان را به بازیکنان مسلمان تیم خود و دنیا تبریک گفتند.
- فیفا اعلام کرد هرکدام از کنفدراسیون های قاره ها و فدراسیونهای کشور می توانند درباره نحوه ازسرگیری مسابقات نیمه تمام خود بعد از فروکش کردن بحران کرونا تصمیم گیری کنند البته فیفا با لغو مسابقات و نیمه تمام گذاشتن رقابتها مخالف است .
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم عبدالعلی کلانتری بازیکن اسبق فوتبال کشورمان درغم ازدست دادن برادر گرامی خود سوگوار است . مصیبت وارده رابه ایشان و خانواده محترمشان تسلیت می گوییم .
- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام شماره حساب کالدرون به منظور واریز بخشی ازمبلغ توافق شده انتقال بیرانوند برای او به آنتورپ بلژیک را رد کرد.
- باشگاه برایتون ازلیگ برتر انگلیس فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم خود تبریک گفت.
- پادووانی مدافع مصدوم وجداشده استقلال تهران طی پیامی اعلام کرد ازروزی که به برزیل برگشتم مطالباتم را دریافت نکردم و چیزی که باعث ناراحتی من می شود این است که بدانم همه آن افرادی که برای دیدنم به مرکز توانبخشی آمده بودند فقط می خواستند با من عکس بگیرند و در اینستاگرام بگذارند. به راستی آنها اکنون کجا هستند؟
- برخی خبرها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد قانون ضربات پنالتی به شیوه کنونی پس از تساوی در 120 دقیقه بازی توسط فیفا دچار تغییرات شود. شیوه ای که بازیکن ازنقطه میانگین بین محوطه جریمه و وسط زمین توپ را می کارد و باید کمتر از 5 ثانیه خودش را به دروازه بان حریف برساند و گل بزند.

بسته خبری روز جمعه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با پیوستن به پویش سایت رهبر انقلاب از رامبد جوان - رضارشیدپور - رضاصادقی و آذری جهرمی دعوت به مشارکت کرد.
- مسعوت اوزیل و فرانک ریبری بازیکنان آلمانی و فرانسوی فوتبال با انتشار پست هایی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.
- شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی و گلزن استقلال پس از دریافت رسید جعلی گفت امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات مالی استقلال حل شود اما اینکه بخواهند با رسیدهای جعلی وضعیت را آرام جلوه دهند وبه شعور بازیکن توهین کنند غیر قابل قبول است .
- اتحادیه فوتبال رومانی طرح برگزاری ادامه مسابقات لیگ فوتبال این کشور را دریک کشور دیگر با خطر کمتر ازنظر شیوع بیماری کرونا مورد بررسی قرار می دهد.
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان با حضور و هزینه جاشوا کی میچ و لئون گورتزکا خط تولید ماسک و شال گردن های با طرح بازیکنان بایرن را آماده کرده و قرار است درآمد حاصل از این فروش به مراکز درمانی اهدا شود.

بسته خبری روز جمعه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- مطرح شدن نام محرم نویدکیا به عنوان یکی ازگزینه های مربیگری تیم سپاهان برای فصل آینده باعث ایجاد تردیدهایی در ادامه همکاری این باشگاه با قلعه نویی شده است .
- مرتنس مهاجم بلژیکی باشگاه ناپولی تصمیم گرفته پیراهنی که با آن تنها گل تیمش را برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده به حراج بگذارد و عواید آن را به بیماران کرونا اختصاص دهد.
- آلساندرو دل پیه رو از اهدای 4 دستگاه آمبولانس کاملا مجهز توسط اعضای تیم ملی 2006 ایتالیا به بیمارستانهای این کشور خبر داد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها