PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- چند نشریه و منابع خبری قاره کهن به اختلاف کنفدراسیون فوتبال آسیا با فیفا بر سر برگزاری پیکارهای انتخابی جام جهانی 2022 دراین منطقه اشاره کردند.
- پیکر حسین صادق زاده کوهنورد باشگاه اسپیلت تهران که درمنطقه شمشک دراثرشکستن یک نقاب برفی در ارتفاع حدود 3800 متری قله یک سرکچال سقوط کرده و ناپدید شده بود توسط گروه تحقیق پیداشد.
- کنفدراسیون والیبال اروپا درمصوبه ای تمام جامهای باشگاهی اروپا از جمله لیگ قهرمانان کاپ اروپا و چلنج کاپ که از ماههای گذشته تعطیل شده بود را رسما لغوکرد.
- سه عضو هیات مدیره پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد با کارگزاری "آتیه داده پرداز" قصددارند درهفته جاری جلسه ای را با وزیر ورزش برگزار و وی را با آخرین وضعیت باشگاه مطلع سازند.
- تزیین خانه محمد صلاح به مناسبت ماه رمضان مورد توجه رسانه های انگلیسی ازجمله دیلی میل قرار گرفت. این نشریه نوشت : صلاح ماه رمضان رادرخانه جشن می گیرد.
- احمدنوراللهی هافبک پرسپولیس دراقدامی خیرخواهانه با هدف تجلیل از کادر پزشکی و درمانی استان گلستان درمبارزه با کرونا مقداری اقلام بهداشتی و درمانی خریداری و به سه بیمارستان هدیه کرد.
- باشگاه اوترخت که با تصمیم فدراسیون فوتبال هلند از شرکت در لیگ اروپا بازمانده بود قصد داردعلیه فدراسیون کشورش شکایت کند.
- ابراهیم فیروزی , به عنوان داور بین المللی  و صادق بیگدلی و داود علی پوریان نیز به عنوان ورزشکار به جمع ایرانیان تقدیرشده از سوی فدراسیون جهانی پارا والیبال پیوستند.
- بااعلام فدراسیون فوتبال هلند  رقابت های فصل اخیر لیگ این کشور لغو و تیم آژاکس به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت . آلکمار در مرحله پلی آف به میدان خواهد رفت.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا درمکاتبه با فدراسیون های عضو اعلام کرد پیکارهای دو رده نوجوانان و جوانان  در موعد مقرربرگزار می شود.
- برانکو مربی اسبق تیم پرسپولیس ازطریق وکیل خود آخرین نامه اش را به این باشگاه ارسال کرد و اعلام نمود آنها می توانند مطالبات وی و دستیارانش وهمچنین بودیمیر را پرداخت کنند.
- کریستین رونالدو مهاجم یوونتوس با وجود تلاش بعضی ازتیمها برای جذب او , قول داده که تحت هرشرایطی تاسال 2022 در این تیم باقی خواهدماند.
- اسکوچیچ مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت اینکه قرارداد من به ریال منعقد شده یا دلار یا یوروخصوصی است و  نمی توانم درمورد آن صحبت کنم.
- مطبوعات عربستان خبردادند درپی اشتباه باشگاه الاتحاد درخصوص گرمیوی برزیل این امکان وجود دارد که این تیم با محرومیت سنگینی روبرو شود.
- صالحی رئیس کمیته استیناف به روند صدور حکم پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داد وگفت مدارک ارائه شده ازسوی دوتیم را دیدیم و مشغول رسیدگی آن هستیم . هرتصمیمی بگیریم در سایت فدراسیون منتشر خواهد شد.
- فیفا برای مقابله با اپیدمی کرونا بودجه ای به مبلغ 150 میلیون دلار درنظرگرفته تا به کشورهای عضو (211 فدراسیون )  پرداخت کند.
- یک نشریه پرتغالی به نام آبولا درگزارشی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و اعلام کرد که او یک مهاجم باهوش است ودر خط حمله تیمش فاکتورهای یک مهاجم خوب را دراختیار دارد.
- پل پوگبا با انتشار عکسی از خود درکنار خانه خدا فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت .
- درصورت بازگشت رونالدو به کشور ایتالیا برای از سرگیری بازیهای لیگ این کشور باید در ابتدا دوره 15 روز قرنطینه را پشت سر بگذارد.
- تیمهای آلمانی تمرینات خودرا از سرگرفته تا به زودی با رای مقامات بازیهای 9 هفته باقی مانده بوندس لیگا را برگزار کنند. گویا مسئولان بوندس لیگا برای بازیکنان ماسک های خاصی را درنظر گرفته اند.
- باشگاه استقلال زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را که از کیفیت خوبی برخورداره برای برپایی تمریناتش به مدت یک فصل به صورت انحصاری اجاره کرده است .
- جلسه اعضای هیات رئیسه باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی بازیکن این تیم برای پاره ای توضیحات به دلیل عدم حضور وی برگزار نشد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار