PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- سازمان لیگ فوتبال ایران درتازه ترین اقدام خود به باشگاه ها اعلام کرد برای شروع تمرینات در تاریخ 20 اردیبهشت ماه آماده باشند.
- کونکاکاف اعلام کرد پیکارهای فوتسال 2020 جام ملتها ومقدماتی جام جهانی درماه جولای برگزار خواهند شد. این رقابت ها به میزبانی گواتمالا و با حضور 20 تیم انجام می شود و چهارتیم هم به جام جهانی 2020 فوتسال در لیتوانی راه خواهند یافت.
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم آقای منوچهر اسلامی ازچهره های اسبق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درغم ازدست دادن برادر خود سوگوار است.مصیبت وارده را به ایشان و خانواده معزا تسلیت می گوییم . روحش شاد
- کمیته المپیک قطر هر دو هفته یک بار بابررسی وضعیت ویروس کرونا درکشور برای اطلاع مردم و به ویژه ورزشکاران اطلاعیه ای را صادر می کند. با توجه به این شرایط لیگ ستارگان قطر با اطلاعیه های مکرر این کمیته برای چهارمین بار پیاپی به تعویق افتاد.
- باتصمیم فدراسیون ووشوی آسیا پیکارهای قهرمانی این رشته در قاره کهن که قراربود اواخر آبان ماه درهندوستان انجام شود به احتمال زیاد به دلیل گستردگی ویروس کرونا  در بهمن یا اسفند ماه برگزار می شود .
- نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا خبرداد که به احنمال فراوان سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران یک ایتالیایی به نام لورنزوتی خواهد بود. ایران برای جایگزینی کولاکوویچ مربی سابق خود تصمیم دارد با یک مربی ایتالیایی پای میز مذاکره بنشیند.
- وزیر ورزش گفت با واگذاری استقلال و پرسپولیس اقدامی ماندگار درتاریخ ورزش کشورمان انجام خواهد شد و به عنوان یک میراث مدیریتی و کمک به آینده ورزش کشور ثبت خواهدشد.
- مایک تایسون بوکسور نامدار و سنگین وزن جهان که در سال 2005 اعلام بازنشستگی کرده بود اخیرا با وجود 53 سال سن خبر داد که با تمرینات سخت قصد دارد باردیگر به صحنه رینگ برگردد.
- باتوجه به انتخاب شهرسنندج به عنوان میزبان هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان , قراراست تفاهم نامه ای باحضور نماینده فدراسیون کشتی و استاندار کردستان به امضا برسد.
- با حضور نمایندگان فدراسیون جودو و اداره راهنمایی و رانندگی استان تهران تفاهم نامه ای با هدف توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در رشته های جودو و دفاع شخصی امضا شد.
بشار رسن: جایگاه پرسپولیس در جدول نشان‌گر قدرت ماست - ایرنا
- فدراسیون تنیس روی میز با بررسی جمع امتیازات  در سه رده سنی رنکینگ ملی تیمی کشور در سال 98 تیمهای تهران - البرز و مازندران را در رده آقایان وتیمهای تهران - البرز و همدان را در رده بانوان بهترین استانها معرفی کرد.
- نخست وزیر کشور لهستان رسما اعلام کرد که لیگ فوتبال این کشور می تواند  از 9 خرداد پی گیری شود.
- با کمال تاسف و تاثر باخبرشدیم ابوالفضل صلبی معروف به عمو صلبی از آخرین بازماندگان ورزش ایران در المپیک 1948 لندن و ازچهره های نامی بسکتبال کشور در 96 سالگی دارفانی را وداع گفت . درگذشت عمو صلبی را به جامعه ورزش کشور و بسکتبال و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم .روحش شادیادش گرامی باد
- پس ازاینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم گرفتند از طریق منابع مالی فیفا پول طلبکاران را پرداخت کنند اما فدراسیون جهانی فوتبال با این درخواست موافقت نکرد.
- با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که مهیار فرزانه یکی از دوچرخه سواران نوجوان کشورمان حین تمرین در جاده  با اتومبیلی تصادف و جان خودرا ازدست داد.مصیبت درگذشت این رکابزن نوجوان یزدی را به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم . روحش شاد.
- مسئولان باشگاه الاهلی قطر پس از جدایی روبن دی لابارا مربی تیم خود تصمیم گرفتند باردیگر امید ابراهیمی هافبک ایرانی را به تیم خود فرابخوانند. ابراهیمی قبل ازاین توسط دی لابارا به دلیل عدم نیاز باشگاه با قرارگرفتن درلیست فروش به تیم بلژیکی یوپن رفته بود.
- بشار رسن هافبک پرسپولیس برای جدایی ازاین تیم مدتی است خواستار طلب خود از این باشگاه شده امامسئولان تیم پرطرفدار تهرانی به او اعلام کردند درشرایط فعلی هیچ پولی برای پرداخت به او ندارند .
- رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که ارزش گذاری تیمهای پرسپولیس و استقلال انجام شده اعلام کرد این دوباشگاه تا مرداد ماه دربورس پذیرفته می شوند.
- روسای سازمان لیگ بابررسی همه جوانب اصرار به ادامه این رقابت ها دارند. اگرادامه لیگ در دستور کار قرار بگیرد طبق برنامه ریزی اولین مسابقه به دیدار فولاد با استقلال برمی گردد.
- نخست وزیر اسپانیا  اعلام کرد چنانچه روند مبتلایان به ویروس کرونا مانند روزهای اخیر کمتر شود و آمار فوتی ها سیر نزولی را طی کند فعالیت های ورزشی می تواند ازدوم ماه می آغازشود.
- چندباشگاه لیگ برتری با ارسال نامه ای به روسای سازمان لیگ خواستار لغو کامل و نیمه تمام رقابتهای این فصل  شدند.
- مهدی دادرس عضو کمیته استیناف درباره زمان اعلام رای بازی سپاهان و پرسپولیس خبر داد . به گفته وی جلسه تصمیم گیری  روز دوشنبه (فردا) انجام می شود وحکم نهایی هم بعد ازپایان جلسه اعلام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار