PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کیهان ورزشی-

بدون شک یکی از بهترین خاطرات استقلالی ها، خاطره آنها از بازی با تیم پیام مشهد در اردیبهشت سال 1388 است. زمانی که آبی‌ها از هیچ، همه چیز ساختند و قهرمان لیگ برتر شدند. آبی‌پوشان در حالی به مصاف تیم پیام مشهد رفتند که ذوب‌آهن اصفهان در بازی همزمان، با یک مساوی مقابل فولاد خوزستان، قهرمان می‌شد، ولی ذوبی ها با حساب 4 بر یک مغلوب سرخپوشان جنوبی شدند تا استقلالی‌های تهران به لطف برتری یک بر صفر در مشهد، با کاپ قهرمانی لیگ هشتم حرفه‌ای عکس یادگاری بگیرند. قلعه‌نویی بعد از آن بازی طی مصاحبه‌ای ضمن تأکید بر جدایی‌اش از استقلال گفت: «کار خدا را ببینید. روز هشتم اردیبهشت، لیگ هشتم حرفه‌ای در شهر امام هشتم (ع) قهرمان شدیم.»
به جرأت می‌توان گفت آن قهرمانی شیرین‌ترین فتح استقلال در لیگ برتر تلقی می‌شود. خاطره ای که 11 سال پیش در چنین ایامی برای استقلالی ها رقم خورد. استقلال در مشهد، با تک گل، فابیو جان واریو بر تیم پیام غلبه کرد و ذوب آهن در اهواز، با نتیجه 4 بر 1 به فولاد باخت تا استقلال با امتیاز برابر با ذوب آهن و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر، قهرمان لقب بگیرد. وحید طالب لو، پیروز قربانی، خسرو حیدری، فابیو جان واریو، مهرداد پولادی، مجتبی جباری، هاشم بیک زاده، حسین کاظمی و....بازیکنان تیم استقلال بودند.

*سعید حاجی بابایی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
درویش وند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام و تشکر از مجله کیهان ورزشی ،هفته گذشته صفحه کیهان ورزشی در اینستا را دیدم و خیلی خوشحال شدم.عکس های قدیمی برای ما پر از خاطره است .سایت کیهان ورزشی را دنبال می کنم و مطالب تحلیلی و مصاحبه اختصاصیش کم است. بسته خبری شبانه خوب است و مصاحبه با آقای سعید راد خواندنی بود.بسته صوتی را هم گوش می کنم و سلام گرم مرا به آقای مدنی عزیز برساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار