PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
 -  محسنی استاندار تهران بدون اطلاع قبلی به محل باشگاه استقلال رفت و با مدیران این تیم ملاقات و گفت وگو کرد. استقلالی ها سخت دنبال این هستند که بدانند علت حضور ناگهانی استاندار دردفتر باشگاه چه بوده است.
-  درمراسم رای گیری انتخاب ریاست فوتبال ساحل عاج در آفریقا یکی از نامزدهای احراز این پست یعنی دیدیه دروگبا فوتبالیست محبوب این کشور حتی یک رای هم به دست نیاورد.
- با اعلام گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مجموعه های مرغوبکار - درفشی فر و کمپ مرحوم حجازی طبق دستور وزیر ورزش به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار خواهدشد.
- جمعی ازبازیکنان فعلی پرسپولیس وقتی شنیدند که مدیران این تیم قصد دارند دروهله اول مطالبات بازیکنان دردسرساز داخلی و خارجی را پرداخت کنند و بعد ازآن به حساب وکتاب دیگر بازیکنان برسند دریک اعتراض گروهی اعلام کردند درتمرینات تیم شرکت نخواهند کرد.
- نام مجید حسینی بازیکن ایرانی تیم فنرباغچه ترکیه درفهرست 30 نفره سایت گل که باپایان یافتن قرادادشان قابلیت انتقال رایگان به دیگر تیمها را خواهند داشت دیده می شود.
- پس ازگذشت چهارماه از تغییر مالکیت باشگاه سرخپوشان پاکدشت وبنابرتشخیص مدیران جدید پروسه اداری تغییرعنوان این باشگاه به نام " هوادار" نهایی شد.
- از فدراسیون شطرنج خبر می رسد هیچ اثری از کمک 500 میلیونی وزارت ورزش به مدیران وقت این رشته برای برگزاری یک دوره پیکارهای بین المللی در ایران نیست .نیکو خصال پس ازقبول پست سرپرستی این فدراسیون خبر ناپدید شدن 500 میلیون تومان را فاش کرد.
- نشریه اشپورت بیلد آلمان ازطرف وزارت بهداشت این کشور نوشت که با موافقت این وزارت مسابقات بوندسلیگا طی روزهای 9 یا 16 می آغاز خواهد شد.
- پس از درخواست برخی تیمهای لیگ برتر ایران برای لغو کامل مسابقات  فدراسیون فوتبال تصمیم دارد درصورت لغو این بازیها تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کند از طرفی هیچ تیمی به لیگ برتر صعود نخواهد کرد و لیگ در فصل آتی با حضور 16 تیم پی گیری می شود.
- بشار رسن هافبک عراقی تیم پرسپولیس در گفت و گویی با یک نشریه کشورخوداعلام کرد پیشنهادات زیادی از تیمهای حاشیه خلیج فارس دارم ولی هدفم رفتن به یک تیم اروپایی است.
- با موافقت جوزبه کونته نخست وزیر ایتالیا تیمهای سری آ از 18 می (29 اردیبهشت) , می توانند تمرینات خودشان را به صورت گروهی آغاز کنند .
- شهرداری تهران اعلام کرد نتایج موج چهارم نظرسنجی نشان می دهد اکثر تهرانی ها مخالف ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگر هستند.
- باشگاه پرسپولیس برای سامان دادن به شرایط مالی خود در حال مذاکره با سه شرکت به عنوان اسپانسر جدیداست تا با یکی از آنها قرداد امضا کند.
- با اعلام باشگاه آرسنال تمرینات این تیم با رعایت تمهیدات سخت گیرانه مقابله با کرونا از فردا شروع خواهدشد. به احتمال زیاد لیگ انگلیس از19 خرداد پی گیری خواهد شد.
- پیراهن دیه گو مارادونا توپچی اسبق آرژانتین برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا در شهرناپل ایتالیا به مبلغ 55 هزار یورو فروخته شد. مارادونا چند سال درتیم ناپولی عضویت داشت.
- باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد  از طریق حق رشد بازیکنان نزدیک به 900 میلیون درآمد کسب کرده است .
- دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت : ویلموتس سرمربی سابق و بلژیکی تیم ملی همزمان با ما شکایتی را تقدیم فیفا کرده است. من درکل معتقدم ویلموتس جایزه بگیراست. فیفا باتوجه به بحران کرونا دورادور در حال بررسی این دو شکایت است.
- پرسپولیسی ها برای جلب رضایت علی علیپور مهاجم چند فصل اخیر خود برای ادامه بازی دراین تیم وارد مذاکره شده اند. قرارداد علیپور پایان فصل به اتمام می رسد گویا وی قصد داردفصل آینده دریک تیم اروپایی توپ بزند.
- جمعی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران باحضور در منزل مهدی تاج رئیس سابق این فدراسیون از وی عیادت به عمل آوردند.تاج درجریان سفر به آلمان برای عمل جراحی مبتلا به ویروس کرونا شد و تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت. تاج چندروز پیش  به کشورمان بازگشت .
- کمیته استیناف با بررسی پرونده بازی دوتیم پرسپولیس و سپاهان و همچنین اعتراض و شکایت تیم اصفهانی  , اعلام کرد برتری سه برصفر تیم تهرانی به قوت خود باقیست . ازطرفی جریمه 150 میلیونی پابرجاست اما محرومیت تماشاگران سپاهان ازدستور کارلغوشد.
- دفتر هیات پزشکی و ورزشی حوزه شمالغرب در مجموعه ورزشی حجاب باحضور جمعی از مسئولین ورزش استان تهران افتتاح و رسما مورد بهره برداری قرارگرفت.
- فدراسیون بین المللی فوتبال درنظردارد تابرای حفظ سلامتی بازیکنان بعد از سرگیری رقابتهای فوتبال که به دلیل  شیوع ویروس کرونا متوقف شده است قانون محدودیت سه تعویض را به پنج تعویض افزایش دهد.
- بازیکنان استقلال با انتشار یک نامه جمعی وزیر ورزش را به انتخاب های غلط مدیریتی متهم کرده و اورا مسئول وضعیت این روزهای این تیم دانستند.
- به پاس درخشش دربازیهای ملی و باشگاهی در سالهای اخیر مجسمه علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک نصب شد.
- روز گذشته تست کرونای پرویز سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی مثبت اعلام شد و وی دربخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.
- با تصمیم مدیرعامل استقلال محمدنوری فر مدیر رسانه ای این باشگاه از این سمت کنار رفت و به زودی جانشین وی درتیم انتخاب و معرفی خواهدشد.
- مدیرعامل جدید استقلال با تشکر از زحمات امیر سلطانی معاون پیشین این باشگاه طی حکمی سعید رمضانی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت ورزشی این تیم منصوب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار