PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- یک رسانه فرانسوی ادعا کرد که دیاباته مهاجم استقلال به دنبال بدقولی مسئولان این باشگاه درپرداخت مطالبات او قصد دارد باردیگر به لیگ فوتبال فرانسه برگردد. دیاباته از سال 2008 تا 2016 عضو باشگاه بوردو بود و طی 127 بازی 50 گل به ثمر رساند.
- رئیس یوفا اصراردارد که همه کشورهای اروپا باید تحت هرشرایطی لیگ های خود را به صورت فشرده به پایان برسانند. او برای برنامه ریزی چهار هفته به کشورها زمان داده است .
- سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال پس از دلجویی از پادوانی برزیلی بازیکن سابق و مصدوم این تیم از وی خواست که برای گرفتن مطالبات خود به ایران بیاید.
- یوشیرو موری ریاست کمیته برگزاری المپیک توکیو اعلام کرد اگرتاسال آینده ویروس کرونا ریشه کن نشد مسابقات المپیک توکیو برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم لغو خواهد شد. 
- درشرایطی که مسوت اوزیل بازیکن آلمانی تیم آرسنال انگلیس ازدرخواست کاهش 12/5 درصدی دستمزد خود برای کمک به مشکلات مالی این باشگاه ناشی از شیوع ویروس کرونا امتناع ورزید اکنون یک خانه 10 میلیون پوندی در شمال لندن دارد.
- دومین زمین تمرین اختصاصی استقلال که در مجموعه ورزشی انقلاب قراردارد آماده بهره برداری شد. استقلالی ها هفته پیش زمین شماره 2 آزادی را برای برپایی تمرینات خود اجاره کرده بودند.
- کمیل قاسمی و حسن رحیمی دو کشتی گیر نامی ایران و جهان از خانم پوبک بسامی بانوی وزنه بردار ایرانی که این روزها به عنوان پرستار مشغول خدمت رسانی به بیماران ویروس کروناست تجلیل به عمل آوردند.
- معلول , سرمربی جدید تیم ملی فوتبال سوریه اعلام کرد بازیکنانی که درلیگهای دسته دوم کشورهای حوزه خلیج فارس بازی می کنند جایی درلیست تیم ملی این کشور نخواهند داشت. سوریه باید عراق را به جای امارات میزبان مسابقات بین المللی انتخاب کند.
- مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا 2021 که حکم رقابتهای انتخابی جام جهانی رادارد از 28 اسفند 1399 تا 8 فروردین 1400 به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهدشد.
- رئیس فدراسیون فوتبال عربستان درمصاحبه با نشریه الریاضیته گفت گزینه لغو لیگ اصلا مطرح نیست اگر باشگاه ها و دولت موافقت کنند مسابقات فوتبال را از ماه اوت (مرداد) , ازسر می گیریم .
- جوادنکونام سرمربی فولاد خوزستان گفت برگزاری فشرده لیگ برتر سلامت بازیکنان را به خطر می اندازد . ازلحاظ فنی برای من هیچ ایرادی ندارد ولی سلامتی بازیکنان مهمترین مسئله است. نباید عجله کنیم بلکه باید در وهله اول سلامتی بازیکنان  را تضمین نمائیم.
- بعد از برکناری نوری فر ازسمت مدیر رسانه ای استقلال توسط مدیرعامل و جایگزینی علی خلف , فرهاد مجیدی مربی استقلال به طرفداری از نوری فر علیه مدیرعامل باشگاه جبهه گرفت.
- علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس گفت من نه ادعای کاپیتنی دارم و نه بزرگتری و هرچه هم دارم از هواداران است شش سال در این تیم توپ زدم اما باشگاه حرمت من را حفظ نکرد. با همه تماس گرفتند جلسه گذاشتند و نظر خواستند به جز من ! شما اسم این رفتار را چه می گذارید ؟
- یکی ازباشگاه هایی که به احتمال زیاد تابستان شلوغ و پر رفت و آمدی خواهد داشت پرسپولیس است چراکه از همین الان جدایی چند بازیکن مطرح تیم نظیر ترابی - رسن - نادری و علیپور درپایان فصل حتمی است.
- جلسه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این تیم و فعلی تیم ملی درمحل سازمان لیگ برگزارشد.
- بعد از اعتراض بازیکنان استقلال به وزیر ورزش برای انتخاب سعادتمند به عنوان مدیر عامل , اعضای کادرفنی این باشگاه نیز به حمایت از بازیکنان , اعتراض خودرا به گوش وزیر ورزش رساندند.
- کشور قطر می خواهد برای میزبانی جام ملتهای آسیا 2027 کاندیدا شود تا رقابتی جدید با عربستان داشته باشد. پیش از این شهرهای ریاض و دوحه برای کسب امتیاز میزبانی بازیهای آسیایی 2030 وارد رقابت شده بودند.
- رادوشوویچ دروازه بان خارجی پرسپولیس  ازطریق مدیر برنامه های خود خواستار مطالبات خود ازباشگاه شد.او تاکنون فقط ده درصد ازپول قرارداد این فصل خودرا دریافت کرده و هرزمان که بخواهد می تواند قراردادش را یکطرفه لغوکند.
- مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست ایران برای میزبانی از این مسابقات در سال 2027 را ارائه داده است.
- فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد لیگ فوتبال این کشور ازتاریخ 9 خرداد از سر گرفته خواهد شد. تمرینات تیمها هم با رعایت نکات بهداشتی از 12 اردیبهشت آغاز خواهد شد.
- فدراسیون فوتبال آرژانتین خبرداد بازیهای لیگ فوتبال این کشور که به خاطر کرونا در حالت تعلیق درآمده بود از سرگرفته نمی شود چرا که تمام دیدارهای این فصل لغو خواهد شد.
[22:05, 28/04/2020] Hamid Reza: - درپایان نشست شورای المپیک آسیا که به صورت ویدئو کنفرانس وبه میزبانی کویت برگزار شد موی تای - جوجیتسو - کوراش - تکواندو - کاراته - پنچاک سیلات و سامبو هفت رشته رزمی در ششمین دوره بازیهای هنرهای رزمی و داخل سالن آسیا لقب گرفتند. این بازیها سال 2021 به میزبانی تایلند و در شهرهای بانکوک و پاتایا برگزار خواهد شد.
- جمعی ازپیشکسوتان پرسپولیس در مرکز دفتر پیشکسوتان و دفتر علی پروین با رسول پناه سرپرست باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.گویا علی پروین تصمیم دارد محمد دادگان را به عنوان مدیرعامل به رسول پناه معرفی کند. دادگان تقاضای مدیرعاملی پرسپولیس را درصورتی قبول خواهد کرد که دوعضو هیات مدیره را خودش انتخاب کند.
- باکمال تاسف و تاثر باخبرشدیم که مهدی و هادی مهدوی کیا از بازیکنان دیروز فوتبال کشورمان درغم ازدست دادن برادر خود غلامرضا مهدوی کیا عزادار شده اند. این ضایعه ناگوار را به خانواده معزا و به ویژه برادران مهدوی کیا تسلیت می گوییم . روحش شاد و یادش گرامی باد
- باشگاه سپاهان اصفهان پس از رای کمیته استیناف مبنی برتایید باخت سه بر صفر این تیم برابر پرسپولیس تصمیم دارد ابتدا از مهدی دادرس رئیس کمیته شکایت کند و از طرفی پرونده مورد نظر را به دادگاه cas ارجاع دهد.
- طبق نامه وزارت ورزش وجوانان به روسای فدراسیونهای بدنسازی و پرورش اندام , موتور سواری و اتومبیلرانی , اسکواش و والیبال , آنها باید درآینده نزدیک به دلیل بازنشستگی , مسئولیت خودرا ترک کنند.
- بن سلمان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل انگلیس متوجه شد که باید با یک رقیب آمریکایی ,که مدیر یک شبکه تلویزیونی در این کشوراست , رقابت کند.
- فیفا به باشگاه استقلال هشدار داد که اگر بدهی مارتین فورکل مربی بدنساز زمان مربیگری شفر آلمانی در این تیم را پرداخت نکند با این باشگاه برخورد خواهد کرد.
- طبق اعلام کمیته حل اختلاف فیفا شکایت ارنست آنفور بازیکن کامرونی از باشگاه فولاد خوزستان رد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها