PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- یک پایگاه خبری انگلیس ازعلاقه مالک باشگاه اورتون به مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت پیترزبورگ روسیه و احتمال دست به کار شدن برای خرید سردار آزمون خبر داده است.
- "ستین" سرمربی بارسلونای اسپانیا اعلام کرد مخالف قرارگرفتن نام دمبله هافبک فرانسوی تیم درلیست فروش باشگاه ست. اوگفت به دمبله اعتماد بالایی دارم و مخالف فروش او در هر حالتی هستم.
- کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای تیم پرسپولیس در روزهایی که فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده واین باشگاه با مشکلات مالی رو به رو شده مطالباتش را درخواست کرده است.
- پس از لغو رقابتهای لیگ دسته اول فرانسه و به دلیل ده ها میلیون یورو خسارت وارد شده به تیم لیون این باشگاه اعلام کرد علیه این رای اقدام قانونی و شکایت خواهد کرد.
- نصر اصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت ماجرای اسکوچیچ و نفت را رای فیفا حل خواهد کرد. طرف حساب ما نه فدراسیون فوتبال و نه وزارت ورزش است ما با اسکوچیچ طرف هستیم و اصلا ازطرف او هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی برای حل شدن موضوع تماسی با ما نگرفته است.
- مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به نامه وکیل دیاباته پیامی برای هواداران  منتشر کرد و نوشت: تعهدات مان را به او قبل از موعد مقرر عملی می‌کنیم.تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی پادوانی عزیز پرداخت نشود، هواداران استقلال به باشگاه اعتماد نخواهند کرد و من هم قصد ندارم دست نیاز به سمت آنها دراز کنم.
- مسوولان لیگ برتر انگلیس برنامه پیشنهادی  ادامه رقابت‌ها را به تمام باشگاه ها ارسال کرده‌اند؛ طبق این برنامه از 18 می بازیکنان به تمرینات بر می‌گردند و 8 ژوئن رقابت‌ها مجددا آغاز خواهد شد.
- مهدی مهدوی‌کیا بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه هامبورگ آلمان گفت از زمانی که پول به فوتبال آمد، عشق و علاقه در رده پایه نسبت به قبل کمتر شده است . در 20 سال اخیر جای ما و ژاپن در فوتبال عوض شد چون آنها به فوتبال پایه اهمیت دادند .
- تیمهای قطری درمدتی که بازار فوتبال به دلیل ویروس کرونا کساد است برای جذب بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره شده اند.سیامک نعمتی - شجاع خلیل زاده و وحید امیری سه بازیکن پرسپولیس ازجمله این بازیکنان هستند.
- باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه براساس قرارداد دو به اضافه یک تصمیم گرفت برای یک فصل دیگر قرارداده اش را با مجید حسینی تمدید کند.
- درحالی که نزدیک به چهار ماه از امضای قرارداد فدراسیون بوکس با اسپانسر جدیدش می گذرد حامی مالی فدراسیون از عمل کردن به تعهداتش خودداری کرد.
- نشریه اشپورت بیلد آلمان خبر داد که تیمو ورنر پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد و می خواهد تابستان آینده به جمع شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول بپیوندد.
- نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد لیگ فوتبال این کشور پشت درهای بسته از اواخر ماه می(اوایل خرداد) از سر گرفته می شود. در این فصل مهدی طارمی(ریوآوه)، مهرداد محمدی(آوس) و امیر عابدزاده( ماریتیمو) بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال هستند.
- صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی دو ملی پوش بسکتبال کشورمان ازنگاه اراکچی ستاره لبنانی در تیم منتخب آسیا  قرار گرفتند.
- با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، تمامی تیم های حاضر در سری آ اعلام کردند به شرط وجود شرایط ایمن، می خواهند دیدارهای ادامه فصل را برگزار کنند.
- مجمع انتخابات فدراسیون تنیس پس از طی مسیری طولانی در اولویت وزارت ورزش است. برای حضور در این انتخابات 13 نفر نامزد شده اند که در مرحله اول 8 نفر مورد تایید قرار گرفته اند. پیمان جعفری تهرانی، کامیار کیمیایی، توفیق کابلی، علیرضا پورسلمانی و داود عزیزی، عبدالرضا آریانفر، محمود رضا حسینی و میر ابوطالبی نفراتی که تایید شده اند.
- داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت بعضی‌ها دوست دارند این صحبت‌ها را مطرح کنند که من بازنشسته هستم. اگر بازنشسته بودم، ابلاغ می‌دادند. قانونی هست که می گوید بازنشستگان تا سن 65 سالگی می‌توانند کار کنند و یک کمیسیونی آن را تأئید می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار