PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- فرشید اسماعیلی - وریا غفوری - روزبه چشمی - علی دشتی - علی کریمی - مرتضی تبریزی و .... بازیکنانی هستند که از تیم استقلال پولی دریافت نکردند این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این مدیرعامل باشگاه اعلام کرده بود  بازیکنان 10 درصد از قراداد خود را دریافت کرده‌اند.
- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس ایتالیا به همراه اعضای خانواده‌اش، به مناسبت روز مادر در پرتغال به مادر خود یک خودروی مرسدس 100 هزار یورویی اهدا کرد.
- مربیان پرسپولیس در آخرین پیگیری که از وضعیت بازیکنان خود داشته‌اند با آمادگی نسبی آنها مواجه شده و از شرایط بدنی شان رضایت دارند. با توجه به همین مسئله سرخپوشان قرار نیست قبل از شروع بازیها تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر بگذارند.
- بهزاد زاد علی اصغر کاپیتن تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان ایران که قرار بود چند ماه دیگر مراسم ازدواج خود را برگزار کند در یک عمل خیرخواهانه هزینه ازدواج خود را به آزاد کردن یک زندانی بدهکار اختصاص داد.
- مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روز 26 خرداد برگزار خواهد شد. نوجوانان کشورمان در سید 3 و تیم جوانان در سید 4 قراردارند. مسابقات نوجوانان طی روزهای 26 شهریور تا 12 مهر دربحرین و رقابتهای جوانان درروزهای 23 مهر تا 10 آبان در ازبکستان انجام می شود.
- بیسماک بایومبو ستاره کنگویی تیم بسکتبال شارلوت هورنتس آمریکا، برای مبارزه با ویروس کرونا بسته هایی از تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیون دلار برای کشورش خریداری کرد.
- سایت « لو 10 اسپورت» فرانسه مدعی شد لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا این روزها به صورت جدی به فکر جدایی از بارسلونا است.این تصمیم مسی به خاطر رفتارهای بارتامئو، رئیس باشگاه است. قرارداد مسی با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد ولی او بندی در قراردادش دارد که می تواند یک سال زودتر یعنی تابستان به صورت رایگان از آبی-اناری ها جدا شود.
- روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به زودی قرارداد خود را تا پایان جام جهانی 2022 قطر با فدراسیون این کشور تمدید خواهد کرد.
- آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران که کمپ تیم های ملی بود و همچنین مسابقات مهم کشور در آن برگزار می شود مجهز به میزهای ساخت داخل  شده که از این پس مسابقات برروی این میزها انجام خواهد شد . سال گذشته نیز کمپ تیم های ملی در تالار شهید عضدی تهران  به میزهای ساخت کشورمان تجهیز شده بود .
- به دنبال دستور ریاست جمهوری درمورد بازگشایی اماکن ورزشی برای شروع فعالیت ها , مهدی سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت : این نظر ریاست جمهوری بوده اما ما کماکان منتظر دستور رسمی ستاد مبارزه با کرونا خواهیم بود تا به تیمها اعلام کنیم چه زمانی به تمرینات بازگردند.
- نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه های فوتبال به بازیکنان خارجی خود اعلام کردند تا خود را برای از سرگیری تمرینات گروهی آماده کنند و باشگاه رم نیز اعلام کرده از هفته آینده تمریناتش را از سر می گیرد. 
- صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت براساس جلسه‌ای که هفته گذشته با سجادی و تیم آکادمی داشتیم امیدوار هستیم با توجه به 52 سهمیه المپیکی ، تمرینات را آغاز کنیم. 
- نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا (دوشنبه) برگزار خواهدشد.
- معاون سازمان خصوصی سازی گفت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  ازطرح سهامداری و مدیریت هواداران و پیشکسوتان  استقبال می کنیم . این دوباشگاه درمجموع 380 میلیارد تومان بدهی دارند که 130 میلیارد تومان آن بدهی مالیاتی ست.
- در نشستی که اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز داشتند، حسن روحانی رئیس جمهور موضع دولت درباره آغاز به کار اماکن ورزشی را اعلام کرد که طبق آن اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند.
- اتحادیه جهانی کشتی با اعلام نام سه کشور چین، مراکش و مجارستان به عنوان میزبانان رقابتهای گزینشی المپیک در قاره های آسیا، آفریقا و اروپا، امیدوار است بتواند این پیکارها را تا اواخر سال برگزار کند.
- باشگاه نفت مسجد سلیمان با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، خواستار نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ نوزدهم شد!
- کشور هندوستان قصد دارد  امتیاز میزبانی المپیک 2032 را به دست آورد تا مهم‌ترین و بزرگ ترین رقابت های جهانی ورزش را درکشورش برگزار کند.
- طبق ادعای نشریه رکورد پرتغال، علی علیپور مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه بازی کنار طارمی را هم دارد، یکی از گزینه های مدنظر تیم ریوآوه است.
- حسین روحانی مربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه نزدیک به دو ماه است که در استونی حضور دارد اما نمی تواند به خاطر ویروس کرونا و همچنین نداشتن پاسپورت روسی وارد این کشور شود.
*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار