PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کیهان ورزشی-

- درجلسه روسای کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون  اعلام کرد هیچ راهی برای معرفی نفرات تیم ملی به غیر از برنامه پیش رو و چرخه انتخابی وجودندارد اما محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد داشت علاوه بر انجام چرخه نظر کادر فنی نیز مهم است و باید اعمال شود.
- باکمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که اقبال لطف اله نسبی از مربیان توانمند , بادانش و بااخلاق  تنیس روی میز استان کردستان و سرمربی اسبق تیم های ملی پینگ پنگ کشورمان دارفانی را وداع گفت . روحش شاد و یادش گرامی باد.
- یکی از مسئولان ورزش و مجموعه انقلاب تهران خبرداد سالن ها , اماکن و بوفه های این مجموعه همچنان بسته هستند و فقط جاده تندرستی را باز کرده ایم که ساعت فعالیت آن طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا بوده است.
- وکیل برانکو سرمربی اسبق پرسپولیس با بیان اینکه مهلت این باشگاه برای پرداخت پول این مربی و دستیارانش روز دوشنبه به پایان رسید گفت پرونده به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت .
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درجلسه دیروز اهالی توپ و تور گفت حمایت از تیم‌های ملی والیبال یکسان است و انتخاب مربی داخلی یا خارجی، در میزان این حمایت نقشی ندارد. برای من افتخار است که تیم ملی ایران با مربی ایرانی در المپیک توکیو شرکت کند اما باید پاسخگوی انتظارات مردم نیز باشیم.
- آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو گفت فدراسیون جهانی شرطی برای رفع تعلیق قرار داد که خط قرمز نظام است؛ در دادگاه CAS کار بسیار سختی پیش رو داریم . فدراسیون جهانی  15 شاهد معرفی کرده که متأسفانه سه ایرانی هم در بین آنها حضور دارند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها درحال رایزنی است تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را در وضعیت کرونا به سرانجام برساند. با توجه به گرم شدن هوا در موعد جدید از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (هفته  اول مرداد) به نظر می‌رسد قطر و ازبکستان مناسب ترین گزینه برای میزبانی از این مسابقات باشند.
- باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با نیمه تمام ماندن رقابت‌های لیگ در حالیکه رده بندی نهایی تیم‌ها بر اساس جدول کنونی پیکارها ، تعیین رسمی نشود، اعلام کرد.
- در جلسه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در ورزش، اعلام شد که همه اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی تا اعلام وضعیت جدید همچنان تعطیل است.
- خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت  به هیچ عنوان اجازه شروع تمرینات به تیم‌های لیگ برتر داده نشده است.طی هفته‌های آتی جلساتی برای تصمیم گیری درخصوص شروع تمرینات و مسابقات برگزار خواهد شد.
انجام فعالیت‌های ورزشی انفرادی و غیر گروهی در شهرهای دارای وضعیت سفید بلامانع است.
- چکی که بابت انتقال محمد بلبلی توسط باشگاه استقلال به سپیدرود رشت داده شده بود پاس نشد !
- سرانجام پس از چند روز انتظار ملاقات مدیرعامل جدید استقلال با فرهاد مجیدی سرمربی جوان این باشگاه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.
- روزنامه بیلد به نقل از فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته، جراحی او موفقیت‌آمیز بوده و او در حال حاضر در بیمارستان در وضعیت پایدار قرار دارد.
- به گزارش اشپورت بیلد، تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی تیم بایرن مونیخ آلمان منفی بود. این آزمایش‌ها پیش از شروع تمرینات بایرن مونیخ گرفته شد.
- سلطانی‌فر وزیر ورزش‌و‌جوانان گفت اين امكان در حال حاضر وجود ندارد كه زمان شروع ليگ برتر را اعلام كنيم فیفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا هم هنوز تصميمی را ابلاغ نكردند با دكتر نمكی وزير بهداشت هم مفصل صحبت كردم و به اين نتيجه رسيديم كه اين امكان در حال حاضر وجود ندارد كه زمان شروع ليگ برتر را اعلام كنيم .
- وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به وزیر اطلاعات خواستار ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و فوتبال شد.
- با انتخاب فرانس فوتبال گل زین الدین زیدان به بایرلورکوزن در فینال لیگ قهرمانان 2002 به عنوان زیباترین گل تاریخ این رقابتها انتخاب شد.
- فدراسیون فوتبال کویت رسما اعلام کرد بنا به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تاریخ از سرگیری مسابقات لیگ کشور بر آن شدیم تا از تاریخ 11 سپتامبر (21 شهریور) مسابقات را دوباره شروع کنیم.
- نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد نیمار برای بازگشت به بارسلونا قید پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن با رقمی بالاتر از 100 میلیون یورو را زده و حاضر شده از نیمی از دستمزدش چشم پوشی کند.
- گودرز حبیبی پیشکسوت تیم استقلال گفت به اندازه کافی سال های زیادی عنوان قهرمانی لیگ رااز دست دادیم و نباید اجازه بدهیم این سال ها طولانی تر شود. من احساس می کنم در بین استقلالی ها اتحاد و همدلی وجودندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار