PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- فدراسیون‌های عضو AFC با دریافت نامه از مقامات فوتبال آسیا موظف شدند با تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با مبارزه علیه ویروس کرونا باید زمان از سرگیری لیگ‌های خود را اعلام کنند.
- محسن باوی بازیکن  با اخلاق شهرستان کارون و  سابق استقلال اهواز روز دوشنبه گذشته 15  اردیبهشت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
- دو باشگاه بیلبائو و رئال سوسیه داد به توافق رسیده اند که بازی فینال "کوپا دل ری" (جام حذفی)  امسال را به زمان دیگری موکول کردند تا این بازی با حضور هواداران برگزار شود و حتی اگر این به منزله از دست دادن سهمیه لیگ اروپا نیز باشد.
- سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد،  از 1724 تست کرونایی که از بازیکنان 36 باشگاه دسته های‌ اول و دوم بوندسلیگا پیش از آغاز تمرینات گرفته شد، 10 مورد مثبت بودند.
- گفته می‌شود در 2 پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، قراردادهایی با برخی از بازیکنان تنظیم شد که یکسری بند مهم در آن وجود دارد. بازیکنان پرسپولیس از آن جمله هستند که حق ندارند در مصاحبه‌های خود علیه مدیریت باشگاه و اسپانسرها صحبت کنند و اگر کوچکترین انتقادی را به زبان بیاورند، جریمه خواهند شد.
- اقدامات اولیه برای خرید سیستم VAR (کمک داور ویدئویی)  از سوی مدیران  مجموعه ورزشی فولاد آره نا اهواز صورت گرفته و قرار است برای فصل آینده این ورزشگاه  به عنوان نخستین مجموعه ورزشی ایران به این تکنولوژی جدید مجهز شود.
- برانکو ایوانکوویچ درباره احتمال حضور روی نیمکت سپاهان اصفهان گفت: من سرمربی تیم ملی عمان هستم. هر جا بوده‌ام به قراردادم پایبند مانده‌ام. قبل از انتخاب عمان با پیشنهاداتی روبرو بودم اما با خواسته خودم به عمان آمدم و از این انتخاب کاملاً راضی هستم.
- علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوران گفت : داوران طبق آیین‌نامه حق مصاحبه ندارند و چنانچه تخطی در این باره صورت گیرد، کمیته مطابق مقررات عمل می کند.
- کریستیانو رونالدو پس از 2 ماه خانه نشینی دیشب با پروازی اختصاصی از پرتغال به تورین وارد شد تا پس از سپری کردن 14 روز قرنطین اجازه حضور در تمرینات یوونتوس را پیدا کند.
-  پس از بررسی کمپ تمرینی بارسلونا توسط سازمان لالیگا، این تیم اولین باشگاه است که تست کرونای بازیکنان خود را فردا انجام خواهد داد تا به تمرینات باز گردند.
- جت شخصی باشگاه فوتبال منچسترسیتی در ایام کرونایی به یک هواپیمای باری ویژه بیماران تبدیل شد و در هفته های اخیر نیز 24 تن گوشت رااز سودان حمل کرد.
- روزنامه کاتالان اسپورت مدعی است اینترمیلان به بارسلونا اعلام کرده برای واگذاری لائوتارو مارتینز خواهان 60 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن از این تیم است.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی خانم «فروغ آسمانی» را به عنوان مدیر روابط عمومی این فدراسیون منصوب کرد. آسمانی قبل ازاین در روابط عمومی های فدراسیون شنا و همچنین کمیته پارالمپیک مشغول به کاربود.
- محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت قرارداد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تا پایان جام ملت‌های 2023 است و متعاقب آن این قرارداد به صورت مرحله‌ای با توجه به عملکرد او تمدید می‌شود.
- گوردون تیلور، رئیس اتحادیه فوتبال جزیره مدعی شد شاید رقابت های لیگ برتر انگلیس در نیمه هایی کمتر از 45 دقیقه برگزار شود!
- یوسف کرمی کاپیتن اسبق تیم ملی تکواندو تاکید کرد: از قهرمانان، رسانه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی می‌خواهم مقابل ادعاهای دروغ قهرمانان پوشالی و جعلی در فضای مجازی بایستند. به‌ عنوان دارنده مدال جهانی و المپیک تا به حال پاداشی از سوی مسئولان استان و شهرم دریافت نکرده‌ام که چشمگیر باشد، اما خیلی از ورزشکاران را دیدم که بدون حضور در تیم‌های ملی و مسابقات معتبر جهانی به دنبال دریافت جایزه درمحله های سکونت هستند.
- باشگاه یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد که بلیز متویدی و دانیله روگانی به طور کامل بهبود یافته اند و مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهند داشت؛ در این بیانه پیرامون وضعیت پائولو دیبالا هیچ اظهار نظری  نشده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار